Σάββατο, 19 Νοεμβρίου 2011

ΠΡΟΚΛΗΣΗ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΑ.
ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΦΥΛΑΩ ΤΙΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΙΟ,
  ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥ ΗΡΘΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ.
 ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΡΟΠΗ,ΝΑ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ
.ΛΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ.
ΟΙ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ
         ALIEN......
 ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ.
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ!!!!!!!
ΣΤΕΦΑΝΟΘΗΚΗ

ΘΗΚΗ ΓΙΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ, ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ,ΠΙΑΣΤΡΕΣ

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΕΣ
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ.
Υ.Σ.  ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ,ΜΑΛΛΙ,ΤΑΙΝΙΑ ΔΙΠΛΗΣ ΟΨΕΩΣ,ΤΟΥΛΙΑ ,ΚΟΡΔΕΛΛΕΣ,ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΕΣ,ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ.
ΛΙΓΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ,ΛΙΓΗ ΥΠΟΜΟΝΗ...ΚΑΙ ΛΙΓΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.

9 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ PILI!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΤΑ ΕΣΤΕΙΛΕΣ!!!!!!!
    ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ, ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΕΡΧΟΜΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΩ!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΡΩΤΩΝΤΑΣ!!
    ΤΗΝ ΑΝΕΒΑΖΩ ΑΜΕΣΩΣ!!

    http://diaheiros.blogspot.com/2011/11/blog-post_09.html

    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα που έχετε σκαρφιστεί όλες σας αυτές τις ιδέες με μια απλή κρεμάστρα; Ε; Εγώ δεν κατάφερα να καταβάσω καμιά ιδέα! Τι να πω!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΕΣ.ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΦΥΛΑΓΑ ΤΙΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ.ΟΡΙΣΤΕ ΕΦΤΑΣΕ Η ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΤΙΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. pili, ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΕΜΠΤΗ ΠΡΩΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου pili !Ωραίο το σπιτάκι σου!Και πολύ πρωτότυπες οι ιδέες σου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΡΙΤΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ. ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. pili , ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΩΡΩΝ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΠΕΣ ΜΟΥ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ;;;;;;;;;;
    ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΧΩΡΙΣ ΕΙΚΟΝΑ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΛΛΙΩΣ!!!!
    ΒΟΗΘΑ ΛΙΓΟ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΩ ΚΙ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!
    ΕΒΑΛΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΑΜΑΣΤΡΕΣ, ΑΨΟΓΗ!!!!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΕΓΩ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ email ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ Η ΑΛΛΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ. ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ceiling fans with lights offers users the option to light
    up the room and gives a decorative look to it. so that the fan does not become so loose that it might fall.
    Depending on the homeowner's choice, they can either have up lights or down lights in them.

    My page :: ceiling fans with lights and remote control

    ΑπάντησηΔιαγραφή