Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2011

ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
Η χαρά μου δεν περιγραφόταν όταν είδα τις κάρτες τηςΡΕΝΑΣ.


Τις έβλεπα όταν τις είχε κάνει ανάρτηση, αλλά στην πραγματικότητα είναι πολύ πιο ωραίες.Τόση λεπτομέρεια, και πάνω απ'ολα κατασκευές καρδιάς. ΡΕΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.
Υ.Σ.Έψαχνα να βρώ το κατάλληλο σκηνικό φωτογράφησης αλλά βιαζόμουν και να κάνω ανάρτηση οπόταν είναι λίγο φτωχή η εικόνα....αλλά μια εικόνα χίλιες λέξεις.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.

6 σχόλια:

  1. νασε καλα που περασες απο το λημερι μου..χαιρομαι που σε βρισκω..πολλα φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΙ ΕΓΩ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΕΣ ΙΟΡΤΕΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!!!
    ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!!!!!!!
    ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΔΩΡΩΝ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΗΡΑ ΤΑ ΜΑΙΛ ΣΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ!!!
    ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΟΙΞΩ!!!!!!!
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ;
    ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΧΩ ΑΚΟΜΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλώς σε βρήκα!!!!ευχαριστώ για την επίσκεψη!!!!!καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΟ VIDEO ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ. ΣΟΥ ΕΔΕΙΧΝΑ ΠΩΣ ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ...ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ BLOG ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΙΛ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ.ΠΑΩ ΝΑ ΞΑΝΑΨΑΞΩ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή