Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2011

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ.Με ένα πρόβλημα μιας γειτονομπλοκούλας βρήκα αφορμή να κάνω αυτήν την ανάρτηση. Δέν ήξερα οτι  είχε περιορισμό στον αριθμό φωτογραφιών ο blogger, άρα άμα ανεβάζουμε πολλές(φώτο) κάποια στιγμή τελειώνει το space μας άρα,συνιστάται  φειδώ στις  φωτοαναρτήσεις ( 1-2 σε κάθε ανάρτηση) η ?αγοράζουμε περισσότερο χώρο!!!!.
Βρήκα και αυτό το άρθρο για πιο πολλές λεπρομέρειες
http://www.sotostips.gr/2009/07/blogger-blog.html
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.
ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ..
 ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΟΛΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ.

8 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΕΣ !!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. νασαι καλα κοριτσι για την αναρτηση..καλο βραδυ..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΑ.ΧΑΡΗ ΣΕ ΣΕΝΑ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΜΑΘΩ.ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΡΕΝΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙΣ ΧΑΡΗ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΨΑΧΝΩ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρααααα!!!! Ούτε κι εγώ το ήξερα και μπράβο σου για την ανάρτηση!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΙΚΙ ΜΟΥ.ΚΑΛΑ ΛΕΝΕ ΟΣΟ ΖΕΙΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ.Η ΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ σωστή η παρατήρησή σου, αλλά νομίζω πως παίζει ρόλο και το μέγεθος και η ποιότητα της κα΄θε φωτογραφίας. Καλές γιορτές σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΓΩ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΦΙΛΗΣ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ.ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ!!!! ΜΑΘΑΙΝΟΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΕΣ.ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή