Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2011

ΚΛΩΘΩ-ΛΑΧΕΣΗ-ΑΤΡΟΠΟΣ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ,  ΑΓΑΠΗ, ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ
Είπα να σας ευχηθώ με τις κουκλοκατασκευές μου που έκανα αυτές τις μέρες.
Δεν ξέρω γιατί μου κόλησαν τα ονόματα γι' αυτές τις κουκλίτσες τις πλεχτές. ΚΛΩΘΩ, γιατί κλώθει το νήμα της ζωής(είναι η πράσινη)ΛΑΧΕΣΗ, γιατί δίνει τα τυχερά στον καθένα, τα καλά και τα κακά (είναι η κόκκινη)και ΑΤΡΟΠΟΣ, αυτή που δεν αλλάζει οτι έχουν δώσει οι άλλες δύο(είναι η πορτοκαλογκρί).
Όπως καταλαβαίνετε έπεσα σε μυθολογίαhttp://www.livepedia.gr/index.php/%CE%9C%CE%BF%CE%AF%CF%81%CE%B5%CF%82 και δεν ξέρω γιατί μου κόλησαν αυτά τα ονόματα.(λόγω καταστάσεων?τυχαίο!!!)
Αυτές είναι οι κουκλίτσες που έπλεξα για δωράκια ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ( έχω μια μανία με τις πλεκτές κουκλίτσες) και όπως κατέληξαν απο καρφιτσοθήκες σε κουτάκια για μικροαντικείμενα μ'άρεσε πολύ η ιδέα και σας την δείχνω.


ΣΗΜΕΙΩΣΗ:  τα ονόματα δεν έχουν καμμία σχέση με τα πρόσωπα που θα τα παραλάβουν.
ΥΛΙΚΑ:νήμα πλεξίματος, συνδυασμοί 2 μαλλιών,κουτιά από ζαχαρούχο γάλα,μαλλί για εφέ, καλή θέληση και αγάπη
ΜΕ ΑΥΤΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΛΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

13 σχόλια:

  1. Καλημέρα !!!Πολύ όμορφα τα κουκλάκια αλλά και τα ονόματα που τους έδωσες!Δηλαδή αν κατάλαβα καλά είναι και κουτάκια για μικροαντικείμενα παράλληλα!Καλά εεε;Είσαι φοβερή!Καλά Χριστούγεννα και να περάσεις όμορφα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΡΙΤΑ ΜΟΥ!!!ναι είναι κουτάκια για μικροαντικείμενα(κουμπάκια,δαχτυλιδάκια,και οτι άλλο μικρό μπορεί να χωρέσει εκεί)ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΘΕΙ Η ΨΥΨΗ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανεμορφα ειναι ..αλλα και τα ονοματα τους τελοια..καλα Χριστουγεννα ..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι κούκλες σου. Έτσι όπως δείχνεις ότι ανοίγουν μου θυμίζουν τις Ρώσικες κούκλες που ανόιγοντας τη μια βρίσκεις μια μικρότερη μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι ΥΠΕΡΟΧΕΣ! Όταν φτιαχνω κουκλίτσες έχω τρομερό πρόβλημα να τους βρω ονόματα! Σπαζοκεφαλιάζομαι όχι αστεία! Η μυθολογία μας έχει τόσο πολλά και ξεχωριστά ονόματα! Μπορώ να ρωτήσω κάτι? Τα κουτάκια από το ζαχαρούχο είναι πλεγμένα γύρω γύρω? Εκανες δυο κομμάτια και εβαλες ανάμεσα το κουτακι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ.ΚΑΤΑ ΑΡΧΑΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ.
    @ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ...έτσι ξεκίνησε η ιδέα απο μια babushka έκανα τις πρώτες κουκλίτσες.
    @vivika...τα ονόματα μου ήρθαν τυχαία αυτό ήταν το καλό και γώ όταν ψάχνω άστα να πάνε...τα κουτάκια τώρα πλέκω μία θήκη στην ουσία μετρώντας την διάμετρο και προχωρώντας οσο ύψος έχει το κουτί μου.Πλέκεις 2 χωριστά κομμάτια,ενα πάνω μέρος, είναι τελειωμένη η κούκλα, και το κάτω μέρος και απλά το τοποθετώ στο κουτί σαν θήκη για να βγαίνει κιόλας .Είναι εύκολη η τοποθέτηση.Οτι άλλες απορίες θα χαρώ να σας τις απαντήσω.Μόλις εχω σηκωθεί και πίνω καφέ.Οτι ασάφεια βρίσκετε συγχωρήστε με.
    ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΘΕΛΕΙ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΛΑΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΚΟΥΚΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά Αλεξάνδρα μου!!!!!υπέροχες οι κούκλες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα και από μένα! Μμμμ... Κατάλαβα! Είχα βρει και κάποια έπιπλα για κουκλίτσες που γίνονται με αυτό τον τρόπο, (με κρυφές θηκούλες για να είναι και χρήσιμα!) οπότε μάλλον θα δοκιμάσω να κάνω κάποιο! Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
    @ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.
    @VIVIKA ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΘΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙΣ ΚΟΥΚΛΕΣ ΑΝ ΘΕΣ ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.ΠΑΝΤΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά και ευλογημένα με υγεία και κάθε χαρά!!!Ευχαριστώ για την παραπάνω απάντησηΦιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά!Εύχομαι ότι καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ NEMECIS ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 2012. ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΥΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή