Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2012

ΝΕΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!! 2

AND THE WINNER IS...
Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ!!!!!
 ΘΑ ΤΟ ΔΕΧΤΩ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ....ΙΣΩΣ ΑΡΓΗΣΩ ΛΙΓΟ???
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ.....κ.λ.π  τι τα βλέπω τα όσκαρ να πηγαινοέρχονται πήρα και γω το δικό μου!!!!
ΝΕΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ THOMI ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ
1.Name your favourite song: ΓΙΑ ΕΝΑ TANGO (ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ)
2.Name your favourite desert:ΟΛΑ!!!!
3.What ticks me off: Η ΕΛΕΙΨΗ ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ
4.When i'm upset:ΓΥΡΙΖΩ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ
5.What's your favourite pet: MY FIGO 
6.Black or white: ΑΣΠΡΟ!!!!
7.Biggest fear: ΠΟΛΛΑ!!!
8.Everyday attitude: ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ...
9.What is perfection: Η ΠΛΑΣΗ ΓΥΡΩ ΜΟΥ
10.Guilty pleasure: ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ!!!

Και να μοιραστώ 7 τυχαίες σκέψεις.?????
1.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΧΗ!!!!!
2.ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...
3.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΙΤΑΣ.
4.ΤΙ ΘΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΩ????
5.ΠΙΝΩ ΚΑΦΕ  ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ.
6.......
7.......
ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΓΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΩΣΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΛΛΟΥΣ
ΤΟ ΧΑΡΙΖΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!!!!!


Υ.Σ.ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΘΑ ΒΡΩ ΝΕΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ!!!! ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΧΩΡΙΣ ΒΡΑΒΕΙΑ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΙΣΩ???

4 σχόλια:

  1. Ούτε κι εγώ είμαι φίλος της δίαιτας...!!! Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΥΟ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΔΙΑΙΤΑΣ!!!!ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΙΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να το χαρεις κοριτσι το βραβειο σου..καλο σου βραδυ..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή