Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012

ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΞΥΠΝΗΜΑ

ΞΥΠΝΑΩ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΜΟΥ....

 ΑΝΟΙΓΩ ΤΟ PC ΚΑΙ ΒΑΝΩ ΟΡΙΟ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΩ... ΤΗΝ ΤΑΔΕ ΩΡΑ... ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ, ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ, ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ, ΠΑΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ.... ΤΡΕΧΩ..

ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΤΣΩ ΣΤΟΝ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΚΑΦΕ.ΜΙΑ ΣΥΝΗΘΕΙΑ???ΜΙΑ ΕΠΑΦΗ???ΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ..ΘΑ ΕΛΕΓΑ.
ΚΑΙ ΟΛΟ  ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΑΙ ΤΡΕΧΩ ΠΙΟ ΠΟΛΥ!!!!
ΤΕΛΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΞΥΠΝΗΜΑ.
ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΖΩΝΗ
ΣΑΣ ΦΙΛΩ!!!!!

17 σχόλια:

  1. καλημέρα κορίτσι!! Η καθημερινή σου συνήθεια κι επαφή με τον καφέ και το blog σου, μου θυμίζει τον εαυτό μου...Δεν είναι αστείο, δεν μπορούμε να πιούμε μοναχικό καφέ βρε παιδί μου εμείς οι Ελληνες και θέλουμε να νιώθουμε οτι τον μοιραζόμαστε!!! Σε ευχαριστώ για το σχόλιο για τον Ναντούλη μου...δεν είναι άσχετο με την ανάρτηση γιατί κάθε φορά που βγαίνω τις πρωινές μου βόλτες εύχομαι να ήταν κι εκείνος εδώ...Λυπάμαι για τη σκυλίτσα σου κι είμαι σίγουρη πως ζήσατε μαζί μια υπέροχη ζωή...Καλημέρα ή καλό απόγευμα γιατί τώρα θα πίνεις τον απογευματινό σου καφέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @KAPA ΜΟΥ ΜΗΝ ΟΡΚΙΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΚΑΦΕ ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΕΤΑΧΤΩ ΜΙΑ ΒΟΛΤΟΥΛΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ.....ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ ΘΑΧΩ ΧΡΟΝΟ χι!χι!χι!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ΝΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΠΑΡΕΑ.ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΧΝΩ ΠΟΤΕ.
    @ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΧΟΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ το γνωρίζω κι εγώ αυτό το χρονοδιάγραμμα... Ποτέ δεν είναι αρκετό. Χαχαχα
    Φιλιά ως το απόγευμα κορίτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΛΙΤΣΑ. ΗΡΘΑ ΛΙΓΟ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΚΑΦΕ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ. ΟΠΟΤΑΝ ΕΙΠΑ ΣΗΜΕΡΑ!!!!! ΑΣ ΠΙΩ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΜΟΥ ΝΩΡΙΤΕΡΑ?????ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ???ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΧΕΙ ΚΙΝΗΣΗ, ΠΟΛΥ Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ!!!! ΟΠΩΣ ΣΗΜΕΡΑ. ΚΟΙΤΑΩ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ.ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΓΙΝΩ ΕΞΠΕΡ ΣΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ ΣΤΟ PC.ΟΛΟ ΚΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ.ΠΑΩ ΒΟΛΤΑ ΣΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΑΣ....ΤΙ ΕΥΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δηλώνω παρούσα στην blogo-εξάρτηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!
    ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΙΑ ΜΙΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ......Η ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΦΙΛΟΞΕΝΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΑΠΟ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ....ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ fotolabida1.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.

      Διαγραφή
  9. Καφές χωρίς παρέα;;; Καλύτερα να μην τον πιεις!!!Καλό βράδυ καλό μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ Ο ΚΑΦΕΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ

      Διαγραφή
  10. Αναρτησούλα βλέπω σουρτούκα pili! Καλημέρα σε όλα τα μπλογκ σου και σε΄σενα! Εγινα Ιδρυματοποιημένα Κοινωνικά Ανασφάλιστη επίσημα σήμερα! Και άρχισα διατροφή επίσης επίσημα! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΤΖΟΡΤΖΙΝΑ ΜΟΥ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΕΠΙΣΗΜΗ, ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΟΜΩΣ...ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΩΡΑ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΠΙΣΙΝΑΤΟ BACKGRAOUND ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. pili καλημερα..καπως ετσί είναι και η δική μου καθημερινότητα!
    τι όμορφη αίσθηση που σου δίνει ο πρωινός καφές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΡΑΓΜΑΤΙ THOMI ΜΟΥ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟΣΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΙΔΕΕΣ... ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΩ ΙΔΕΕΣ.ΝΑ ΓΕΛΑΣΩ, ΝΑ ΚΛΑΨΩ,ΝΑ ΧΑΡΩ, ΝΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΩ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΝΟΣ ΚΑΦΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τι να πω κοριτσι μια απο τα ιδια..η μονη διαφορα ειναι που δεν πινω καφε..νασαι καλα..καλο απογευμα..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή