Σάββατο, 21 Ιανουαρίου 2012

ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΠΟΧΗ

Ναι το δηλώνω θα κάνω αποχή απο το blogging,γιατί παρασύρομαι το άβγαλτο σε εθιστικές  κατασκευές.ΠΛΕΞΙΜΟ,ΡΑΨΙΜΟ.ΓΡΑΨΙΜΟ....ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ...ΠΡΟ(Σ)ΚΛΗΣΕΙΣ...ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ.Απο Δευτέρα (πιστεύω) θα σας δείξω τους εθισμούς μου.
Για Σαββατοκύριακο πάρτε μια δόση απο cardigans (τρόποι που το φοράς) που μου αρέσουν πολύ


ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ!!!
ΔΕΥΤΕΡΟ SITE
http://www.binabrianca.com/
ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ.
ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!!
ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΩ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ....
ΤΥΧΟΝ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ  ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΤΑ ΦΟΡΑΩ ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΙΣ!!!!
ΤΥΧΟΝ ΛΑΘΗ, ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΩ ΒΙΑΣΥΝΗΣ, ΕΧΩ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΗΓΕ.... 10!!!!!

12 σχόλια:

  1. Χαχαχα Pili κι εγώ λέω ν' αφήσω για λίγο το blogging, για τους αντίθετους λόγους! Εθίζομαι από αυτό και αφήνω πίσω όλες τις δημιουργικές κατασκευές!!
    Λοιπόν είμαι περίεργη για τα δικά σου και περιμένω...
    Αλήθεια ξεσήκωσες το σπίτι ή ακόμα;;
    Άντε Piliiiiii να βλέπω αλλαγές!!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΜ ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ L.ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΟ BLOGGING!!!ΔΕΝ ΞΕΣΗΚΩΣΑ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ(ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΒΕΒΑΙΑ)ΑΛΛΑ...ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΤΑ PROJECTS, ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΩ ΤΟ ΕΝΑ, ΚΑΙ ΛΕΩ ΝΑ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΑΥΤΟ!!!! ΤΣΟΥΠΣ ΜΟΥ ΠΕΤΙΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ.ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΩ ΚΙΟΛΑΣ?ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΤΗΣ VIVIKAS, ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΤΟΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΥΠΑ ΜΟΥ, ΝΟΜΙΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ.ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΠΕΜΨΩ ΣΤΑ ΥΠΑΙΤΙΑ BLOG.

      Διαγραφή
  2. Εχουμε τον ίδιο εθισμό και πιστεύω πως δεν είμαστε οι μόνες...Το βιντεάκι καταπληκτικό!!!Περιμένουμε τις δημιουργίες σου!Φιλια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΡΙΤΑ ΜΟΥ ΜΑΚΑΡΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΕΘΙΣΜΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΜΕ ΦΩΤΟ.

      Διαγραφή
  3. κατσε φρονιμα κοριτσι..τωρα που ζεσταινομαστε ολες θα κανεις αποχη..θα σου βαλω και σως..θα σου παρω και λουκουμακι..μηπως θες συρταρακια..δαχτυλιθρες..δωρακια..καφεδακια και βολτουλες..απο σπιτακι σε απιτακι..καλε τι λες..ενταξει σε πεισα..καλο σ.β...π-ε-ρ-ι-μ-ε-ν-ο-υ-μ-ε..φιλια..χιονισμενα♥♥λιασμενα♥♥και βροχερα..ολα τα χουμε..αντε φευγωωωωωωωωωω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕ ΓΛΥΚΑΝΕΣ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ ΔΕ, ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΑΧΤΥΛΙΘΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΝΕΛΑ ΝΑ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΠΟΥ ΜΕ ΚΟΙΤΟΥΝ ΕΝΤΡΟΜΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΝΤΟΠΙΖΩ.ΚΑΛΟ Σ.Κ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.

      Διαγραφή
  4. Αμα είναι αυτός ο εθισμός σου, συνέχισε έτσι! Χαίρομαι που έβαλα και εγώ το χεράκι μου σ'αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. VIVIKA ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΘΩ...ΛΕΩ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΘΑ ΡΙΞΩ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ...ΝΑ ΜΙΑ ΚΛΕΦΤΗ ΜΑΤΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ...ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΛΕΞΙΜΟ, ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΘΗΚΕΣ ΚΙΝΗΤΩΝ...ΤΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΑΚΙΑ...ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ΚΑΣΚΟΛ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΞΑΝΑΚΥΛΙΣΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαχαχαχα... όλοι ομοιοπαθείς είμαστε νομίζω!! Μου άρεσε πολύ το βιντεάκι της ανάρτησης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ.ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΒΛΕΠΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΥΠΟΥ CARDIGANS ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝ ΤΟΣΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΦΟΡΕΜΑΤΟΣ.ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ THOMI ΜΟΥ.ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.

      Διαγραφή