Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012

ΜΕ ΝΗΜΑ

ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΤΗΝ ΜΑΝΙΑ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΑ ΠΛΕΚΤΑ  ΕΝΑΣ ΕΘΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ.
ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ (ΕΘΙΣΜΟΙ) ΟΠΩΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ.
ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΓΕΥΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΤΑ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΣΤΗΝ VIVIKA
http://thewanderingdeer.blogspot.com/2012/01/look-at-little-bird.html
ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ
ΑΠΟ ΤΟ PICNIK
ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΑΣΗ ΜΟΥ
 ΟΠΩΣ,ΟΠΩΣ
ΕΓΩ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑ ΛΕΒΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΤΟΥΛΑΠΑ.ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΧΩΡΟΥ, ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ,ΑΦΑΙΡΕΣΤΕ ΤΗΝ ΛΕΒΑΝΤΑ,ΤΑ ΚΟΥΜΠΙΑ,ΤΙΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 3!!!ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ.
ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΑ ΑΡΧΙΚΑ

ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ ΚΟΥΠΕΣ
ΠΑΛΤΟΥΔΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΥΠΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΥΩΝΕΙ Ο ΚΑΦΕΣ, ΤΟ ΤΣΑΙ ,Η ΣΟΚΟΛΑΤΑ,
              ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.
 ΤΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΠΙΟ ΖΕΣΤΑ.
ΤΑ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΩΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ  ΦΩΤΕΙΝΗ
http://plegmena-apo-ta-xeria.blogspot.com/2011/12/blog-post_28.html
ΑΡΧΙΣΑ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΛΕΚΩ ΠΑΛΤΟΥΔΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΥΠΕΣ 
ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΒΡΑΔΥ ΑΥΡΙΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΕΑ ΚΟΥΠΑ ΚΑΙ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ.



17 σχόλια:

  1. Τι χαριτωμένα πουλάκια!!!Και τι ωραία χρώματα!!
    Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχα! Είσαι απίστευτη! Πολύ όμορφα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ VIVIKA ΑΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΕ ΞΕΣΗΚΩΣΕΣ.

      Διαγραφή
  3. Τα είχα δει κι εγώ στην ανταλλαγή δώρων και μου άρεσαν πολύ . Και τα δικά σου παλτουδάκια είναι πολύ όμορφα. Τα δε πουλάκια, σκέτη γλύκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΤΗΝ ΕΠΑΘΑ ΕΓΩ ΜΕΤΑ, ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ!!!!

      Διαγραφή
  4. πολυ πολυ ομορφα..ξερεις τι ωραια που δειχνει..μοιαζει σαν μικρη μπαλαρινουλα το πουλακι..εγω ετσι το ειδα..νασαι καλα κοριτσι..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΚΡΕΜΟΝΤΑΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ.

      Διαγραφή
  5. Αχ ναι σε καταλαβαίνω, τα κορίτσια φτιάχνουν υπέροχα πράγματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΙΔΕΣ ΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματικά απίθανα είναι!!!! Τελικά ο Εθισμός δεν είναι και τόσο κακός!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙΚΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΝΑΝΑΙ ΚΑΛΑ, ΟΣΟΙ ΜΑΣ ΞΕΣΗΚΩΝΟΥΝ, ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΘΙΖΟΥΝ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΕΘΙΣΜΟΥΣ.ΒΕΛΤΙΩΝΟΜΑΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ.

      Διαγραφή
  8. τζααα
    πες αλευρι!
    βραβειακι σε γυρευει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ μου άρεσαν όλα!!!Ειδικά τα παλτουδάκια για τις κούπες είναι τρέλα!!!Θα προσπαθήσω να τα πλέξω και εγώ...από πέρσι έχω να πλέξω...Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΝΑ ΤΑ ΠΛΕΞΕΙΣ ΜΑΡΙΤΑ ΜΟΥ ΖΕΣΤΑΙΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΑ ΡΟΦΗΜΑΤΑ ΜΑΣ.ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΕΞΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΟ ΣΤΕΝΑ ΞΕΧΕΙΛΩΝΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφα που είναι!!!!Οι κουπίτσες είναι τ έ λ ε ι ε ς !!!!
    Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή