Τρίτη, 3 Απριλίου 2012

ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ???

Έχω ένα???.....πρόβλημα τουλάχιστον ορατό αυτή την στιγμή με τον  μπλόκερ@#$!@.Θέλω οι ημερομηνίες μου να φαίνονται όταν πρέπει και όπως πρέπει και όχι να λειτουργούν με χρονοκαθυστέρηση όπως εγώ τις πιο πολλές φορές.Πάω κοιτάω στις ρυθμίσεις όλα εντάξει αυτός όμως συνεχίζει να κάνει τα δικά του και λέμε έχω πρόβλημα γι αυτό θα το ρίξω πάλι στο τραγούδι....
με ADELE



ΤΗΝ ΕΧΩ ΛΑΤΡΕΨΕΙ  ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΙΖΕΙ ΠΟΛΥ
Υ.Σ. ΤΗΝ ADELE, ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕ Η ΑΔΕΛΦΗ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΕΙΠΑ... ΜΠΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!! ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΚΟΛΗΣΑ!!!

8 σχόλια:

  1. Η ζώνη ώρας είναι ρυθμισμέν σωστά? Καλά adele όσες φορές και αν τα ακούσεις τα τραγούδια της, υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΤΑΖΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ???ΚΑΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ!!!

      Διαγραφή
  2. Κι εγω το ίδιο πρόβλημα έχω φιλενάδα. Αστο μωρέ και τι πειράζει! Θα στρώσει απο μόνο του που θα πάει. Αλλωστε ο χρόνος είναι μια έννοια σχετική! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΑΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΕΓΩ??? ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ!!! ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ??? ΟΚ. ΤΟ ΠΑΡΑΤΑΩ....ΚΑΛΑ ΛΕΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ???ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΝΑΧΟΜΕ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!

      Διαγραφή
  3. Και ποιος δεν κόλλησε με την φωνή της; Για το πρόβλημα τι να πω, τρώει κι αυτός τα κολλήματά του!!! Καλό βράδυ σου εύχομαι, φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙΚΙ ΜΟΥ.ΚΟΛΗΣΕΣ ΚΑΙ ΣΥ!!!ΑΣΤΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΡΑΒΑΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ...ΑΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΕΤΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΚΕΙ.

      Διαγραφή
  4. Αν χρειαζεσαι ακομα βοηθεια στειλε μου μειλ..ευχαριστως να σε βοηθησω εαν μπορω.Καλο σου ξημερωμααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή