Τετάρτη, 4 Απριλίου 2012

Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΚΥΛΑΕΙ

Είπαμε έχω? ένα!!! πρόβλημα με τον χρόνο τού μπλόκερ?
Έχω δεύτερο πρόβλημα με τις αναρτήσεις μου, τις πρωινές, τις απογευματινές,
και γενικώς όλες τις ώρες της μέρας.Λέγεται απροσεξία???έλλειψη εγκεφάλου ποιος ξέρει να το αφήσω και αυτό???όπως τον χρόνο που με πειράζει!!!
Έχω πολλά προβλήματα χαζομάρας τελευταία....
Αυτό ήταν το αστείο του θέματος πάμε τώρα στα σοβαρα!!! ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ???
ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ
Η georgina φταίει(άλλη μεγάλη αλήθεια αυτή που φταίνε οι άλλοι) με την ανάρτηση εξερεύνηση που έγραψε σε αυτή την ανάρτηση της.



είμαι μεγάλη!!!οχι τόσο


και μικρή οχι τόσο!!!











ωραία δεν θα το έλεγα τόσο


οχι όμως και τόσο άσχημη



και επειδή έχω πρόβλημα με το βλόκερ η συνέχεια άλλη φορά
του έπεσαν (και εμένα) μαζεμένα τόσα πολλά που του έγραψα!!!

ΕΠΑΝΗΛΘΑ!!!
ΝΕΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΜΟΥ!!!
Λοιπόν ξεκίνησα το μπλόκιγκ γιατί νόμιζα  οτι  χρειαζόμουν ένα
σπιτάκι να αφήνω σχόλια....
μετά έβλεπα τόσα ενδιαφέροντα πράγματα είπα να κάνω και εγώ κάτι, και να το κάνω ανάρτηση
ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ
μετά ανακάλυψα ότι δεν είχα περγαμηνές!!!μεταπτυχιακά και εξειδίκευση σε τέτοια θέματα.
ΚΑΤΕΛΗΞΑ
ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΟ BLOGGING.
ΚΑΘΕ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ (ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΟΥ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΛΑ)ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ....

6 σχόλια:

  1. Αμάν βρε κορίτσι τίποτα δεν έχεις! Ο χρόνος φταίει, μόνο αυτός!
    Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ LITSA ΜΟΥ.ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΕ???ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΕΧΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  3. He escrito este pequeño texto:

    Para poner de manifiesto el anhelo que con humilde decisión ha brotado del interior del alma.

    Al querer compartir estos días de Semana Santa contigo, unidos por la corriente de la paz y la razón del amor entre todos los seres de luz que pueblan el planeta.

    Un abrazo para saludarte
    Un beso para acompañarte.

    María del Carmen



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Muchas gracias por sus buenos deseos!!! que Felices Pascuas
      Yo no hablo ESPAÑOL. Encontrado por la traduccion!!!

      Διαγραφή
  4. Αχαχα! Πλάκα έχεις αυτό έχεις! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ GEORGINA MOY ΕΥΤΥΧΩΣ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΩ.ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ.

      Διαγραφή