Τετάρτη, 11 Απριλίου 2012

Η ΑΝΟΙΞΗ ΧΑΘΗΚΕ???

Μία άνοιξη πού χάθηκε???
Μία άνοιξη πού δεν προλάβαμε να ευχαριστηθούμε μετά από τον φετινό παρατεταμένο, και η αλήθεια πρωτόγνωρο χειμώνα για μας, τα τελευταία χρόνια.
Αλλαγή καιρού και η πανίδα και χλωρίδα του μπαλκονιού μου στη πράξη.
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΝΑ ΕΧΟΜΕ!!!
Η ΠΑΝΙΔΑ ΜΟΥ
(ένας κλοκλιός που πάει τρέχοντας να κρυφτεί)

 ΚΑΙ Η ΧΛΩΡΙΔΑ ΜΟΥ


ΚΛΟΚΛΙΟΣ=παιδική ερμηνεία της λέξης χοχλιός και ακούγεται υπέροχα!!!



ΠΑΝΙΔΑ ΚΑΙ ΧΛΩΡΙΔΑ
Υ.Σ.ΤΡΕΧΩ!!!ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΚΑΛΙΤΣΟΥΝΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΤΥΧΗ!!!

17 σχόλια:

  1. Αχ πως μ'αρέσουν τα σαλιγκαράκια! Τι γλυκούλι! Καλή ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΚΑΝΕ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΜΟΥ!!!ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ vivika ΜΟΥ

      Διαγραφή
  2. καλή επιτυχία στα καλιτσούνια σου..καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ!!!ΑΛΛΑ ΤΙ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.

      Διαγραφή
  3. Εγώ θα κάνω τα δικά μου το Σάββατο κι ελπίζω να πετύχουν, γιατί θα είναι η πρώτη μου απόπειρα... Να περάσεις πολύ-πολύ όμορφα αυτές τις μέρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΑ ΚΑΛΙΤΣΟΥΝΙΑ ΣΟΥ!!!ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΛΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

      Διαγραφή
  4. Να με στείλεις κι εμένα ε! Βγάλε φωτογραφία πριν τα φας! Οχι που τα τρως και μετά τα μνημονεύεις! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΣΕ ΕΣΤΕΛΝΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ??? ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ.ΔΕΝ ΕΛΕΓΑΝ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ!!! ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΩ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ χι!χι!χι!.ΤΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΠΑΙΡΝΑ...τι ωραία τους φερόμουν!!! ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!ΕΤΡΕΧΑ ΜΕ ΤΑ ΖΥΜΑΡΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ... ΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑΓΕΙΡΙΣΣΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ ΜΑΖΙ.ΤΣΑΤΙΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΓΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΔΙΑΣΗΜΑ!!!ΕΤΣΙ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΤΡΟΜΑΞΩ.

      Διαγραφή
    2. ΕΠΙΣΗΣ ΦΙΛΕΝΑΔΑ... ΕΓΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!!! ΜΗΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΑΙ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ!!!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ.

      Διαγραφή
  6. Όμορφες οι φωτογραφίες σου ειδικά το σαλιγκαράκι είναι τόσο γλυκούλι!Να σου ευχηθώ καλή επιτυχία με τα καλιτσούνια σου, καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΑ ΚΑΛΙΤΣΟΥΝΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΕΤΥΧΑΝ!!!ΑΠΟ ΕΜΦΑΝΙΣΗ!!!ΑΠΟ ΓΕΥΣΗ???ΟΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ(ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑ ΛΑΔΩΣΕΙ)ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.

      Διαγραφή
  7. καλωσεβρήκα και γω με τη σειρά μου. καλή επιτυχία με τα σκαλτσούνια σου, θα σου ξαναέλθω να τα πούμε καλύτερα.
    προς το παρόν σου εύχομαι καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΣΤΟ ΦΤΩΧΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΤΩΝ ΚΑΛΙΤΣΟΥΝΙΩΝ.ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.

      Διαγραφή
  8. ΕΙΘΕ Η ΘΥΣΙΑ, Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΚΑΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΓΑΛΗΝΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΣΑΣ.

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΤΕΥΧΟΜΑΙ GIASMIN ΕΛΠΙΖΩ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΜΑΣ.ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ.

      Διαγραφή