Δευτέρα, 16 Απριλίου 2012

ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΜΟΥ



ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΜΟΥ
Εικόνες με πολλαπλές ιστορίες...τα καλιτσούνια μου που δεν ανέβαιναν αλλά τα κατάφεραν τελικά...
το βάψιμο των αυγών με το ριζάρι που έγιναν καφέ αντί κόκκινα....με παντζάρια που δεν βαφόταν με τίποτα...στο τέλος τα έτριβα με παντζάρια ωμά αλλά και πάλι μηδέν στο πηλίκο...η προετοιμασία των σαλατών μου για το τραπέζι την ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ!!! που στο τέλος ξέχασα να τις φωτογραφίσω άδικα μου τα σέρνει η georgina???και τέλος η βόλτα την ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ που συνάντησα αυτό το αξιολάτρευτο μικρό αλογάκι...
αυτά και άλλα πολλά συνθέτουν το δικό μου ΠΑΣΧΑ.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ λοιπόν και ξανά στην ρουτίνα μας.
ΣΑΣ ΦΙΛΩ!!!

13 σχόλια:

  1. πάντως φαίνεται από τις λίγες εικόνες πολύ δημιουργικό Πάσχα...Τώρα που ο Χριστός Αναστήθηκε άντε πάλι να βρούμε ρυθμούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ KaPa ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ???ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ...

      Διαγραφή
  2. ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΕΣ!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑΧΟΜΕ.

      Διαγραφή
  3. Χρόνια σου πολλά, σημασία έχει να χαίρεσαι ότι κάνεις, και να χαίρονται και οι άλλοι μαζί σου.
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα maria μου το σημαντικό της υπόθεσης, είναι βέβαια να το χαίρονται οι άλλοι.Καλή σου μέρα!!!

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χωρίς τα απρόοπτα δεν έχει πλάκα! Αυτά θα έχεις να θυμάσαι! Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. vivika μου εγώ και τα απρόοπτα πάμε πακέτο...ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ.

      Διαγραφή
  6. Τι κι αν δεν πέτυχαν τα αυγά???πέρασες όμορφα απ'ότι βλέπω....και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΟΛΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΙΣΗΣ.ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!

      Διαγραφή
  7. Και του χρόνου!!!Εύχομαι πάντα να περνάς όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΠΙΣΗΣ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ.

      Διαγραφή