Τρίτη, 1 Μαΐου 2012

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!
ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.
Μ'αρέσουν νομίζω???όλοι οι μήνες και όλες οι εποχές, αλλά στον όμορφο ΜΑΙΟ έχω 
μια αδυναμία.Μου φαίνεται τόσο όμορφος ειδικά αν ξεκινάει με ωραίες προδιαγραφές.
Λουλούδια ανθισμένα παντού,αρώματα που έρχονται  από μια φύση, που φοράει το ομορφότερο φόρεμα της, χρώματα που συνθέτουν ένα τέλειο πίνακα ζωγραφικής.Τα πουλιά που χαρούμενα τραγουδούν την ζωή.Ακόμη και οι άνθρωποι νοιώθουν πιο χαλαροί,βγάζουν από πάνω τους την παγωνιά και το κρύο του χειμώνα.....ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΛΘΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΗ ΜΟΥ!!!

9 σχόλια:

  1. KΑΛΟΜΗΝΑ.ΕΤΣΙ ΛΕΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ ΤΟΝ ΜΑΙΟ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ PILI ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΟΜΗΝΑ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ !!! giasmin ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλο και ομορφο Μηνα καρδια μου..να σε καλα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΤΡΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.

      Διαγραφή