Κυριακή, 27 Μαΐου 2012

ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Σκέφτηκα να ανοίξω μια καινούρια κατηγορία που θα λέγετε (οι πληροφορίες της εβδομάδος!!!).Βαρύγδουπος και ηχητικός τίτλος μόνο που τον ξεστόμισα μου έκανε  κάτι σε βαρύ και γδούπο συγχρόνως...
Πάμε όμως στο θέμα μας....
Γιατί μου ήρθε αυτός ο τίτλος???Μα για τις νέες πληροφορίες που μάζεψα εμπέδωσα, και ξέχασα, αυτήν την εβδομάδα... και αν συνεχιστεί και τις υπόλοιπες.
Πληροφορία πρώτη το χαμηλό IQ
το δικό μου βέβαια, που με καταδιώκει απο το παρελθόν μου!!!!!
Στην δεύτερη τώρα, που ήρθε να ανατρέψει, η  και  να ευεργετήσει την πρώτη
είναι το βιβλίο του Ράντυ Πάους βλέπε αναφορά στην προηγούμενη ανάρτηση..ΚΑΠΑ
Η τρίτη είναι τα βραχιολάκια φιλίας που μου αρέσουν γενικά, πέρυσι βρήκα τα kumihimo(να μην παινέσω το πρώτο μου σπιτάκι???)
φέτος τα μακραμέ της ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ
και τα βραχιολάκια απο σκοινί με κλωστές,κορδόνια κ.λ.π
το δικό μου είναι με δέρμα,μαλλιά καλοκαιρίνα.
Τελειώνω με  μια ενδιαφέρουσα πρόταση απο την ρεπόρτερ μου(και αδελφή μου) άντζι (οχι δεν την λένε έτσι είναι το καλιτεχνικό  που της έδωσα εγώ!!! ΠΑΤΗΡ ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΝΑΝΟΣ μου φάνηκε ενδιαφέρων!!!

Αν βαρεθήτε την αρχή.... πηγαίνετε σε ένα σημείο(περίπου στο 51:30..διάρκειας του βίντεο) που περιγράφει δική του εμπειρία,και πως ξέχασε το να προσεύχεσαι αντί να σκέφτεσαι.Αξίζει τον κόπο. Βέβαια στο τέλος της ανάρτησης μου, όλα έγιναν ανεμοστρόβιλος από κάποιο γεγονός (γι αυτό και η ανάρτηση έγινε οδύσσεια) αλλά ευτυχώς με αίσιο (νομίζω!!!)τέλος πρός το παρόν. ΑΥΡΙΟ(ΣΗΜΕΡΑ) ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΕΡΑ που έλεγε και η ΣΚΑΡΛΕΤ....
ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΙΣΙΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΑ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!
Υ.Σ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΣΕ ΜΑΚΡΟΣΚΕΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΠΛΑ ΝΑ ΕΤΥΧΕ...

6 σχόλια:

  1. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΟΥ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΡΤΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΩΝ!!!!!
    ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΗΝ ΟΜΗΛΙΑ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ-ΠΡΟ(Σ)ΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΣ.ΚΑΛΕΣ ΣΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ.ΔΕΝ ΧΟΡΤΑΙΝΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΝΤΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΣΑΣ.

      Διαγραφή
  2. καλημερα κοριτσι..μια καινουργια μερα..εμεις την κανουμε..να σε καλα..τελοια..ομορφη βδομαδα..τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ.ΕΜΕΙΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΜΕΙΣ.ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο το βραχιολάκι σου!Καλή συνέχεια εβδομάδας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

      Διαγραφή