Πέμπτη, 7 Ιουνίου 2012

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΡΑΨΙΜΟ!!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
Είπα επιτέλους να ανεβάσω τις φώτο με την ραπτική μου....
αλλά αλλού πάει το μοντέλο αλλού ο  φωτογράφος συντονισμός ουδείς!!!
Μου αρέσουν τα blog με καλή φωτογραφική παρουσίαση εγώ???το προσπαθώ αλλά δεν μου κάθεται!!!
Τέλος πάντων αφού διόρθωσα κάποιες ...λεπτομέρειες οι φωτογραφίες δεν αποδίδουν την πραγματική υπόσταση του μοντέλου(ψηλή-ξανθιά-θεά)η(ψηλή-καστανή-θεά)το ψηλή και το θεά το κρατάμε οπωσδήποτε...
πού τα βρίσκουν τα ρετούς???να κάνω μερικά!!!
Η προσπάθεια λοιπόν στο ράψιμο συνεχίζεται μετά δυσκολίας αλλά το προσπαθώ...
εξάλλου η προσπάθεια δεν λένε οτι μετράει???
Μια πουκαμίσα

εκτός απο το πόσο μου αρέσουν τα χρώματα, απο ραπτική....

και μία φούστα
φαίνεται εύκολη και είναι, οχι για μένα που απο φουστάνι το κατέληξα φούστα!!!
Ράβε-ξήλωνε...
Αυτά λοιπόν με το ράψιμο θα το παλεύω όσο μπορώ...οσο ζώ ελπίζω
ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ
γιατί εγώ πρωί ξεκίνησα την ανάρτηση!!!

6 σχόλια:

  1. Κι εγώ το παλεύω να ξεκινήσω να δοκιμάσω να ράψω ρούχα, αλλά μέχρι στιγμής μόνο κάτι αποτυχημένες προσπάθειες έχω κάνει. Μια χαρά σε βρίσκω! Συνέχισε και είμαι σίγουρη ότι σύντομα θα έχεις να μας παρουσιάσεις αριστουργήματα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις πόσο καιρό το παλεύω και γώ, και είμαι ακόμα στο μηδέν αλλά δεν πειράζει περνάει η ώρα μου έτσι.
      Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  2. Μπράβο, πολύ ωραία η προσπάθεια σου και για την μπλούζα και για την φούστα. κάθε φορά που κάνεις κάτι καινούργιο θα τα πηγαίνεις και καλύτερα.
    σε ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι που μου έδωσες. Να είσαι καλά. Το χάρηκα πολύ γιατί είναι πολύ όμορφη εικόνα.
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία μου για το κουράγιο που μου δίνεις και πράγματι έχεις δίκιο κάθε φορά ανακαλύπτω κάτι καινούριο βασικά όμως την υπομονή μου!!!και των ρούχων!!!

      Διαγραφή
  3. Πστ! Να σου πω ένα μυστικό: θα μπεις στο http://pixlr.com/o-matic/, και εκεί μπορείς να ανεβάσεις τη φωτογραφία σου, και να την επεξεργαστείς όπως θέλεις. Του κόσμου τα φίλτρα έχει, θα σου αρέσει πολύ.
    Αν και είναι μια χαρά η φωτογραφία σου έτσι, πολύ όμορφα χρώματα, και η ίδια η φούστα είναι πολύ ανοιξιάτικη και χαρούμενη, όπως και η πουκαμίσα (αυτή η τελευταία πρέπει να σε δυσκόλεψε στο ράψιμο, με τόσο λεπτό ύφασμα).
    Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΣΟΥ.
      ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΦΤΩ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ.
      Η ΠΟΥΚΑΜΙΣΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΙΠΟΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ, ΜΟΝΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ, ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΞΩΣ ΤΟ ΥΦΑΣΜΑ ΜΟΥ ΦΕΡΘΗΚΕ ΠΟΛΥ ΦΙΛΙΚΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ!!!ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ....

      Διαγραφή