Παρασκευή, 8 Ιουνίου 2012

ΦΟΥΛΑΡΙΑ!!!ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ

Καλημέρα!!!
¨Ηρθα  πάλι με μια καινούρια ιδέα!!!
Εχθές μου την έδωσε η κόρη μου ψάχνοντας για φουλάρια, και ιδέες δεσίματος-φορέματος μου έδωσε λοιπόν αυτό το site...
http://www.ladieswall.com/
μου πρότεινε  αυτό το βιντεάκι



Δεν το είχα δεί  βρήκα αρκετές ιδέες για διάφορα θέματα.
 ψάχνοντας  να βρω και άλλες ιδέες μας έντυσα και αυτό το καλοκαίρι!!!

ΠΑΡΕΟ!!! έχομε λίγο πολύ όλες?ωραία να και οι ιδέες για φουστάνια,πουκαμίσες κ.λ.π
Υ.Σ ΤΑ ΛΙΓΑ ΚΙΛΑ???ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΑΣ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΥΝ ΛΙΓΑΚΙ ΣΤΟ ΤΥΛΙΓΜΑ 2 ΛΥΣΕΙΣ:Η ΑΔΥΝΑΤΙΖΟΥΜΕ!!!Η ΨΑΧΝΟΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΦΟΥΛΑΡΙ-ΠΑΡΕΟ(ΕΓΩ ΕΧΩ)
ΕΓΩ ΑΡΧΙΣΑ ΗΔΗ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.

4 σχόλια:

  1. ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΝΤΥΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΡΕΝΑ ΜΟΥ.ΕΥΚΟΛΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΝΕΤΟ.
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.

      Διαγραφή
  2. Όμορφες και πάνω απ'όλα καλοκαιρινές ιδέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί καλοκαιρινές ιδέες και λύσεις!!!

      Διαγραφή