Κυριακή, 17 Ιουνίου 2012

ΝΕΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
Εύχομαι να περνάτε καλά όπου κι αν είστε...ψηφίζετε δεν ψηφίζετε...σε θάλασσες και σε βουνά
επανήλθα με νέα βραχιολάκια....
Η σελίδα που τα είχα δει εδώ
http://honestlywtf.com/diy-bracelets/
http://honestlywtf.com/diy/diy-wrap-bracelet/
Τα δικά μου βραχιολάκια
ΘΑΛΑΣΣΟΞΥΛΑ ΜΕ ΔΩΡΑ

ΔΩΡΟ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ

ΧΡΩΜΑΤΑ!!!
ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΜΟΥ
Επιστράτευσα....κορδέλες,κλωστές,μια αλυσίδα από μπρελόκ!!!και μια λαμπερή ωραία τιράντα με πετράδια!!!Λεπτομέρειες στα παραπάνω μπλόκ...
Εγώ πάω για ανεύρεση νέων στοιχείων προς μεταποίηση.
Σας χαιρετώ με πολλά φιλάκια!!!!

10 σχόλια:

  1. Όμορφα!!! Τυχερή η πριγκίπισσα!
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ showgirl.ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!Πάρα πολύ όμορφα τα βραχιολάκια σου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τα βραχιολακια σου ειναι υπεροχα κ δροσιστικα!καλοκαιρινα οπως το καλοκαιρακι που μας χτυπησε την πορτα!πολλα πολλα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ THOMI MOY.ΟΜΟΡΦΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

      Διαγραφή
  4. Το τρίτο το πολύχρωμο μου αρέσει ιδιαίτερα. Καλή συνέχεια με τα υλικά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ ΤΥΛΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΚΛΩΣΤΗ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΕΞΕΙ.ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ,ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ,ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ....

      Διαγραφή
  5. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΕΑΝΙΚΑ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ fotolabida ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΑΝΙΚΑ. ΤΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΕΔΠΟΙΝΙΔΑ!!!ΤΕΤΟΙΑ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΘΥΜΗΘΗΚΑ???

      Διαγραφή