Πέμπτη, 21 Ιουνίου 2012

ΤΙ ΣΑΣ ΕΧΩ???

ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ!!!
ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ
Νέο κόλλημα με τα βραχιολάκια ,δοκιμάζω όλες τις τεχνικές που σας είπα στο site στην προηγούμενη ανάρτηση μου.
Δύο νέα μοντέλα επιστρατεύω ότι υλικά βρίσκω και έχω...

το καφέ είναι ίδιο με το γαλάζιο γι αυτό δείχνω το πίσω μέρος.

ΑΛΛΑ ΤΙ ΑΛΛΟ ΣΑΣ ΕΧΩ????
KANZASHI FLOWERS!!!
Κάντε τα πιαστράκια(εγώ τα έκανα έτσι)τσόκερ!!!βραχιόλια και ότι άλλο σας έρθει.
Μου τα έδειξε η αδελφή μου η ρεπόρτερ γιατί δεν τα βλέπω και όλα.....(που το είδε δεν ξέρω άμα μάθω θα σας πω μην κλέψω την ιδέα άλλου)
Μου βρήκε τελικά το σπιτάκι που τα είδε είναι αυτό
http://xamogelucky.blogspot.gr/search/label/kanzashi
Αναλυτικές οδηγίες εδώ


ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ...ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!

9 σχόλια:

  1. Καλά λέω εγώ οτι είσαι μικρούλα, φαίνεται απο το όμορφο χεράκι σου με τα πανέμορφα βραχιολάκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ Η georgina ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ.ΦΙΛΑΚΙΑ.ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΥΛΑΣ ΜΟΥ, ΤΟ ΚΑΤΩ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!!!

      Διαγραφή
  2. καλημέρα!! Τι υπέροχα χρώματα...και τι καλοκαιρινή ιδέα...τέλεια!!φιλιά και καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα και σένα Kapa μου.Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και χαίρομαι που σου αρέσουν τα χρώματα.Νομίζω ότι κατάλαβα, γιατί και εμένα μου αρέσουν, γιατί κάνουν το κόσμο πιο όμορφο!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα κι αυτά. Το καφέ ή το ίδιο γαλάζιο θα το δοκιμάσω κι εγώ. Η γνωστή πλεξούδα με τρια κορδόνια δεν είναι; Και πρόσθεσες χάντρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ ΠΛΕΞΟΥΔΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙΣ ΧΑΝΤΡΕΣ ΕΝΝΑΛΑΞ.

      Διαγραφή
  4. http://honestlywtf.com/diy/diy-beaded-bracelet/ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ.
    ΚΑΛΟ Σ.Κ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή