Πέμπτη, 28 Ιουνίου 2012

ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ...ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ

Ακούμε τόσα και τόσα,που η αλήθεια και που το ψέμα?η αληθινή είδηση και όχι αυτή που μας βολεύει,που πουλάει?
Ήρθε σχεδόν και στην δική μας γειτονιά ο πόνος των άλλων.Τόσο καιρό ήταν μακρυά,η πείνα σε μεγάλο βαθμό, οχι πιά σε μειονότητες(δεν με ένοιαζε,ήμουν μακρυά, μια εισφορά,μιά μικρή αναταραχή, και μετά στον δικό μου κόσμο της ψεύτικης ασφάλειας,ΕΓΩ!!! ήμουν καλά?οι άλλοι είναι μακρυά)οι φασαρίες,οι συγκρούσεις,για την ελευθερία,τα κεκτημένα δικαιώματα,το χάσιμο του κόσμου μου, του ψεύτικου, και πλαστικού(μόνο που δεν το είχα καταλάβει η δέν ήθελα να το καταλάβω)....
Η ψεύτικη ασφάλεια,ευμάρεια,συνείδηση, είναι σπουδαίο πράγμα σε κάνει να μην σκέφτεσαι, η αν σκέφτεσαι με προυποθέσεις, είναι σημαντικό να σκέφτεσαι με προυποθέσεις και οχι ΕΛΕΥΘΕΡΑ.
ΕΛΕΥΘΕΡΑ πραγματικά και οχι την ελευθερία που μου δίνουν...
Τι έπαθα???τι σκέψεις μετά τα ωραία και ροζ δικά μου σύνεφα???είναι όλα αυτά που γίνονται (γίνονταν)και θα γίνονται με αρχή πάντα βεβαίως...βεβαίως, την ελευθερία μας την ασφάλεια μας και προπάντων την ευμάρεια μην την ξεχνάμε!!!
Μιά ιστορία που διάβασα εδώ
Για την ελευθερία που γίνεται εδώ
Ενα βιντεάκι που είδα εδώ
Η ευμάρεια που διάβασα εδώ
ΕΓΩ, θα συνεχίσω όμως να πετώ στα σύννεφα, να ονειρεύομαι....και να φτιάχνω χρωματιστά πραγματάκια που θα μου φτιάχνουν έστω για λίγο το κέφι.
Θα κλείσω όμως με μια ...δεν έχω προσωπική άποψη ακόμη, εκδήλωση εδώ γιατί εγώ στην πόλη μου τα νέα τα μαθαίνω τελευταία....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου