Πέμπτη, 28 Ιουνίου 2012

ΕΝΑ ΠΑΓΩΤΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΙΔΗΣΗ

Ένα παγωτό πήγα να σας δείξω που είδα  εδώ και κάπου αλλού νομίζω(ίσως στο blog που προτείνει το ΤΝΖ) αλλά δεν θυμάμαι που.... είναι πράγματι τέλειο.Δεν το πίστευα ότι θα γινόταν και θα έμοιαζε σαν πραγματικό παγωτό!!!αλλά ναι μοιάζει!!! είναι πράγματι πιο υγιεινό και λιγότερο παχυντικό
καλή όρεξη!!!
Υ.Σ.είδες georgina αυτό θυμήθηκα να το φωτογραφίσω(την δεύτερη φορά!!!)
Μετά όμως άκουσα στο ράδιο αυτή την είδηση  μου φάνηκε ενδιαφέρουσα ας την δούμε λίγο.
Εδώ είναι το greece dept free.

13 σχόλια:

  1. Φιλενάδα το έκανα κι εγώ αυτό το παγωτό! Έσπασα το μούλτι αλλά το ευχαριστηθήκαμε! Πολλά είναι τα άλλα που με στέλνεις να διαβάσω και δε μπορώ μεσημεριάτικο! Πάντως δε μου γέμισε το μάτι για λύση αλλά για αρπαχτή...αλλά και πάλι δεν έχω διαβάσει για να κρίνω!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παγωτό μούρλια έτσι?εμένα το δικό μου μούλτι την γλίτωσε λίγο πριν τα τινάξει απο υπερθέμανση!!!Όσο για το άλλο δεν το προτείνω σαν λύση απλά το αναφέρω γιατί και εγώ είμαι δύσπιστη στα μεγάλα και εύκολα λόγια και πράξεις.Ο καιρός και ο χρόνος θα δείξει.Φιλάκια και από μένα.

      Διαγραφή
    2. Για καλό και για κακό που έλεγε μια διαφήμιση κάποτε έβγαλα το βιντεάκι(δεξιά) μην παρασυρθεί κανείς χωρίς να το θέλω.

      Διαγραφή
  2. έχω κάνει παγωτό με τρία υλικά, δεν φανταζόμουνα παγωτό μόνο με μπανάνα!!!
    γιατί όχι όμως ε?
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!!!και εγώ το ανάρτησα γιατί μου φάνηκε απίστευτο πόσο μοιάζει σαν παγωτό(εντάξει τύπου δίαιτας,η δεν θες τα πολλά λιπαρά)μου άρεσε αυτή η πηχτή υφή κρέμας-παγωτού!!!

      Διαγραφή
  3. καλημερα κοριτσι..δροσιστικο..και τι καλυτερο..να το κανεις μονη σου..να σαι καλα..χαρουμενο Καλοκαιρι..τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΡΟΣΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΝΟ!!!ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΛΙΠΑΡΑ,ΖΑΧΑΡΕΣ...ΟΣΟ ΠΑΧΑΙΝΕΙ Η ΜΠΑΝΑΝΑ!!!ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.

      Διαγραφή
  4. Αχ παγωτό
    Μακάρι να έτρωγα ένα
    Τέλεια ιδεα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΥΨΕΙΣ!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

      Διαγραφή
  5. περασα απ το αλλο να δω τι κανεις γιατι εχεις καιρο να κανεις αναρτηση..
    αλλα σε βλεπω πως εδω εισαι πιο συχνα..:)
    καλα να περνας σε φιλωωωωωωωωω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ Σ'ΑΓΑΠΩ ΜΟΥ!!! ΟΛΟ ΛΕΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ(ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΣΠΙΤΑΚΙ) ΜΕ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ??? ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΣΤΟ ΕΔΩ ΣΠΙΤΑΚΙ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ.

      Διαγραφή
  6. Aπιθανη η συνταγη!!!θα την δοκιμασω.....
    σε ευχαριστουμε για τις χρησιμες πληροφοριες που μοιραστηκες μαζι μας!Να σαι καλα και να εχεις μια πολυυυυ ομορφη εβδομαδααα~!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ misirlou ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή