Σάββατο, 28 Ιουλίου 2012

ΟΤΑΝ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΑΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ


ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
Κατά αρχάς Χρόνια πολλά στις Ειρήνες που γιορτάζουν σήμερα.
Ξύπνησα αρκετά πρωί χάζεψα αρκετά βλέποντας κάποια σπιτάκια εδώ και εκεί....διάβασα τα πρώτα νέα που όλα είναι αρκετά ευχάριστα και αίσια....και άρχισα να ψάχνω την διάθεση μου που τα τελευταία έτη με εγκαταλείπει αρκετά συχνά.
Χρειάζεται και η διάθεση τις διακοπές τις!!!ελπίζω κάποια φορά να γυρίσει????
Ο browser που λέει και μια διαφήμιση κάποιες φορές πάει τόσο σιγά που η υπομονή μου δεν λέει να του δώσει μια δεύτερη ευκαιρία(τρεις έχω και ψάχνω)....όχι ευκαιρίες browser....
Μετά έρχεται η θάλασσα μόλις προχθές ξεκίνησα τα μπάνια έχω κάνει 3!!!!σε λίγο μπαίνει ο Αύγουστος φεύγει το καλοκαίρι, άρα την διάθεση θα την περιμένω την νέα άνοιξη να μου ξανάρθει!!!!
Αλλά αφήνω την διάθεση την υπομονή και τα νέα και ασχολούμαι με το μπλε!!!
Το μπλε της θάλασσας και του ουρανού αυτό δεν θα μου λείψει ποτέ.Το γαλάζιο της υπέροχης χώρας μου.
Σας αφήνω λοιπόν με μια γαλάζια διάθεση.
Να περνάτε καλά και ανέφελα!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ!!!

Υ.Σ.Λίγο πριν τελειώσω το λογύδριο μου ο browser πάλι δεν αποκρίνεται εγώ όμως πιάστηκα από το μπλε και την ανάρτηση θα την τελειώσω και ας μην ανταποκριθεί ποτέ του!!!!


2 σχόλια:

  1. καλημερα..ο Θεος μας προικισε με τα πιο ομορφα πραγματα..τα σκορπισε..τα δωσε ζωη..χρωμα..πιστευω ειμαστε οι πιο πλουσιοι ανθρωποι στον κοσμο..να περνας ομορφα..χαρουμενο σ.β...σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ.ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ.ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ.

      Διαγραφή