Δευτέρα, 13 Αυγούστου 2012

ΕΛΗΞΕ Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ!!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
Έληξε φαίνεται ο αποκλεισμός του βλόκερ!!!
Δέν το λέω εγώ αλλά ο ρεπόρτερ μου....
Εν τω μεταξύ εγώ έψαχνα για λύσεις που δεν μπορούσα να βρω!!!
Άλλαξα browser(μόνο στον google υπήρχε το πρόβλημα)..... πρόσθεσα ένα ακόμη!!!άλλαξα ακόμη  και λειτουργικό και μια ωραία ημέρα το κακόβουλο λογισμικό πήγε διακοπές από μόνο του???το πήγε ο βλόκερ???ποιος ξέρει!!!
Format μόνο δεν έχω κάνει μόνο!!!
Πάντως ο βλόκερ είναι πανταχού παρόν έτσι και αλλιώς!!!
Υ.Σ.Του αφιερώνω λοιπόν αυτό το τραγουδάκι για να μην ξεχνά!!!
Αυτά λοιπόν ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ!!!

6 σχόλια:

  1. Καλημερα..ενταξει κοριτσι..εισαι παλι εδω..χαιρομαστε..να σαι καλα..ομορφη βδομαδα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΑΛΛΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ.

      Διαγραφή
  2. μπραβο!! τα κατάφερες!! Καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΤΙΠΟΤΕ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΛΥΣΗ Ο ΜΠΛΟΚΕΡ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.

      Διαγραφή
  3. pili είχα και εγώ παρόμοιο πρόβλημα με κακόβουλο λογισμικό στο blog μου και αφού έψαξα έβαλα την παρακάτω ενημέρωση στο blog μου:
    "Ενημερώνω όλους τους φίλους μπλογκεράδες,ότι η ειδοποίηση που παρουσιάζετε κατά την
    είσοδο στο blog μου για πιθανότητα ύπαρξης κακόβουλου λογισμικού,δεν είναι τίποτα άλλο από αδυναμία της Google Chrome και σε πολλές περιπτώσεις και του Internet Explorer
    να διαβάσουν σωστά κάποια Scripts που τα θεωρούν κακόβουλα λογισμικά.
    Πέραν τούτου τίποτα, η αλλιώς δεν κινδυνεύω ούτε εγώ,ούτε εσείς.
    Επειδή το πρόβλημα μπορεί να το αντιμετωπίσουν (η το έχουν αντιμετωπίσει στο παρελθόν) και άλλοι φίλοι, τους προτείνω την χρήση του Firefox και δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα.
    Τις πληροφορίες τις άντλησα από τον AATON, και είμαι σίγουρη ότι είναι θετικές,καθότι
    AATON σημαίνει...... εγγύηση σε θέματα πληροφορικής!"

    Οπως κατάλαβες και εγώ είχα πανικοβληθεί,αλλά διαβάζοντας το blog του ΑΑΤΟΝ.....χαλάρωσα και περίμενα να ξεκουμπιστεί το κακόβουλο απο μόνο του,όπως και έγινε.
    Να είσαι καλά και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ,ΑΦΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΨΑΞΙΜΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΚΟΒΟΥΛΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
    ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΕΡΙΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
    ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟ ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ UBUNTU!!!
    ΠΑΝΤΩ ΘΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΑΑΤΟΝ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥΥΥΥΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή