Τετάρτη, 22 Αυγούστου 2012

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
Όπως σας έχω πεί εγώ αλλού πάω και αλλού καταλήγω ειδικά με τις αναρτήσεις μου και αυτό το παιχνίδι μου αρέσει.
Βασικά αυτό που μου αρέσει είναι, όταν δεν έχω σκοπό να κάνω ανάρτηση αλλά κάτι βλέπω μου φαίνεται ενδιαφέρον και τότε λέω...ούπς αυτό είναι προς ενημέρωση να δούνε και άλλοι κάτι που ίσως τους ενδιαφέρει!!!
Κάνοντας λοιπόν την πρωινή μου βόλτα η οποία τον τελευταίο καιρό έχει κάπως περιοριστεί πέφτω σε αυτό το μπλόκ (έψαχνα για πηλό???μην με ρωτήσετε γιατί είναι η διαδρομή που έλεγα)μετά αρχίζω να ψάχνω εργαλεία για πηλό (η επαγγελματίας θέλει και εργαλεία δεν της κάνουν μαχαίρια  η ότι άλλο μπορεί να επιστρατεύσει)
Πέφτω εδώ και ψάχνοντας πάω εδώ (παλιά είχα παρακολουθήσει ένα γρήγορο σεμινάριο batik πολύ ενδιαφέρων και πάνω από όλα δημιουργικό και με απεριόριστες δυνατότητες. Η ζωγραφική στο ύφασμα και το σχέδιο που βγαίνει ένα ταξίδι μαγείας) μετά πετάχτηκα μια ματιά και εδώ και τελικά για να μην σας κουράζω κατέληξα εδώ


Εδώ τελικά κατέληξα και σταμάτησα γιατί υποτίθεται οι η ζωγραφική μου άρεσε παλιά νόμιζα οτι είχα και κλίση!!!!μετά κατάλαβα.....
Αυτά λοιπόν Καλημέρα σας και καλή υπομονή για όποιον διαβάσει την ανάρτηση μου!!!

2 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!
    ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΣ!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΤΑ ΜΟΙΡΑΖΕΣΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΕΙΔΙΚΑ, ΕΙΣΑΙ ΑΥΘΕΝΤΙΑ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΤΙ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΜΕ ΧΑΡΤΙ ΕΙΔΑ. ΤΙ ΒΑΡΚΟΥΛΕΣ ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΕΣ.ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ...
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΜΥΚΟΝΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΥΛΟΥΣ!!!!ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΗ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ.ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή