Κυριακή, 26 Αυγούστου 2012

ΓΥΑΛΙΝΑ ΒΑΖΑΚΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ

ΟΤΑΝ ΤΑ ΓΥΑΛΙΝΑ ΒΑΖΑΚΙΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΕΠΙΣΗΜΟ ΔΕΙΠΝΟ
Κάποια μέρα τα μπουκάλια-βάζα καλέστηκαν σε τραπέζι άρχισαν λοιπόν να αναρωτιούνται τι θα φορέσουν τα έπιασε λίγο πανικός.Κάποιο όμως από αυτά είχε την ιδέα να ντυθούν με κορδέλες και έτσι στολίστηκαν....
Άλλα κρατούσαν λουλούδια άλλα μυρωδικά όλα όμως είχαν την δική  τους προσωπική πινελιά με τις αγκράφες τους και τις μοναδικές τους κορδέλες...
Την ιδέα την είδα εδώ
θαυμάστε τους δικούς μου καλεσμένους.....

6 σχόλια:

  1. χαχαχα έχεις δίκιο, όπως βλέπω την φωτογραφία, σαν να βλέπω μια παρέα που με τα καλά τους ετοιμάζονται για έπίσημη έξοδο. Η μεσαία κυρία όλα τα λεφτά.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ.Η ΜΕΣΑΙΑ ΚΥΡΙΑ!!!! ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΞΕΝΗ.... ΦΤΙΑΞΕ ΜΟΥ ΑΥΤΟ, ΚΑΝΕ ΜΟΥ ΕΚΕΙΝΟ. ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΤΗΣ ΕΛΕΓΑ ΕΓΩ.

      Διαγραφή
  2. Ανθοστόλιστα και κορδελο - περασμένα τα βαζάκια σου!!!! Τέλεια είναι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΚΙΚΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΙ
      ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΦΥΛΑΞΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΩΝ Η ΑΛΛΩΝ ΕΠΟΧΙΚΩΝ ΑΝΑΜΝΗΣΕΩΝ.

      Διαγραφή