Πέμπτη, 30 Αυγούστου 2012

Η ΔΙΧΑΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΓΙΟΡΤΗΣ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΙΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΣ
 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΣ
 ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΚΟΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ!!!
Μια φορά πριν κάποια έτη γιόρταζα και εγώ αυτή την μέρα και την περίμενα με αγωνία και χαρά.
Ξαφνικά όμως   ανακάλυψα ότι υπάρχει ΑΓΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ που γιορτάζει...
εδώ είναι το μαρτύριο μου 21!!!ΑΠΡΙΛΙΟΥ!!!τι γιορτή και αυτή....
Εμένα σαν λίγο αντιδραστικό άτομο κατά βάθος και επιφάνεια μου αρέσει αυτή η γιορτή πρώτον γιατί βρήκα την αγία μου και δεύτερον γιατί φαντάσου να λες ότι γιορτάζεις 21ΑΠΡΙΛΙΟΥ!!!ΤΕΛΕΙΟ Ε!!!
Το πρόβλημα μου όμως είναι άλλο έχει διχαστεί το κοινό μου άλλο έχει μείνει στις 30/8 και άλλο στις 21/4(μάλλον οι πιο ανατρεπτικοί).
Τέλος πάντων εγώ γιορτάζω όποτε με συμφέρει και συμφέρει.
Υ.Σ Έχω πάρει το όνομα μου από την γιαγιά μου που ήταν Θεσσαλονικιά!!!
ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΜΟΥ!!!

8 σχόλια:

  1. Χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά!! Ότι επιθυμείς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,ΜΕ ΥΓΕΙΑ όποτε τα θέλεις ΕΣΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΟΡΤΑΖΩ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΩ ΕΤΣΙ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν και καθυστερημένα θα ήθελα να σου ευχηθώ κι εγω χρόνια πολλά!Να είσαι πάντα καλά κι ευτυχισμένη!Φιλάκια πολλά και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.

      Διαγραφή