Σάββατο, 6 Οκτωβρίου 2012

Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ

Επιτέλους απέκτησα την δική μου καρέκλα της γιαγιάς (μια όμορφη κουνιστή καρέκλα )μου την έκαναν δώρο!!! χειροποίητη!!!!
ποιός???
ο γαμπρός μου!!!
δεν είναι ξυλουργός γι'αυτό η προσπάθεια μετράει διπλά
 ονόματα και φώτο δεν είναι αβέλαμπλε( γιατί δυο κουβεντούλες τις ρίχνομαι αγγλικές για να κάνομε εφέ....) είναι δώρο!!! σχεδόν μισού αιώνα!!!
Την έβαλα σε περίοπη θέση και τώρα ψάχνω να της δώσω αυτό που χρειάζεται για να γίνει πιο κοκέτα πιο ζεστή πιο γιαγιαδίστικη έτσι πρωί πρωί άρχισα το ψάξιμο για ιδέες εκκεντρικότητας για την δική μου καρέκλα!!!
 ψάχνω.... και ως συνήθως βρήκα ωραίες ιδέες για
φύλαξη φωτογραφιών

οι ιδέες!!!


το ντεκορέισον
και η καρέκλα που ψάχνεται!!!!


δεν ψαχνόταν μόνο η καρέκλα....
αυτή η  ανάρτηση ήταν να γίνει πριν ένα μήνα ακριβώς...
έχασα όμως το στικάκι της μηχανής μου(της φώτο)που προσπαθούσα να αποθηκεύσω το πριν και το μετά  σκέφτηκα ότι η καρέκλα έτσι ήθελε να εμφανιστεί
εξάλου το μετά ακόμα δεν έχει ερθει!!!


2 σχόλια:

  1. ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΟΛΥΘΡΟΝΑ!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΤΑ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.
      ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

      Διαγραφή