Παρασκευή, 12 Οκτωβρίου 2012

ΤΟ ΠΑΙΔΙ!!!ΤΗΣ ΖΑΧΑΡΗΣ ΚΑΙ Η ΜΑΓΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Ναι αυτό είμαι εγώ!!!το παιδί!!! της ζάχαρης

 και όταν εννοώ ζάχαρη δεν εννοώ την ζάχαρη απλά αλλά ότι αυτό συνεπάγεται σας το εξηγώ για να μην παρεξηγηθούμε.
Προσπαθώ λοιπόν να την κόψω όχι γιατί θέλω αλλά γιατί πρέπει για να έχω μια καλή εικόνα!!!
 γιατί μου λένε διαφημίσεις,εικόνες,πρότυπα....(δεν μπορούσα να το δω μόνη μου) ότι αλλιώς θα  τρέχω με ζάχαρα,πάχη και πολλά άλλα καλά της υπερβολικής κατάχρησης
( κάθε κατάχρηση έχει και το αντίτιμο της).

Έκανα αυτό τον διάλογο γι αυτό το site που βρήκα που έχει πολύ καλές συμβουλές για διάφορες καταστάσεις.
Δεν κάνω διαφήμιση απλά μου φάνηκαν ενδιαφέροντα τα βιντεάκια που έχει.
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!

6 σχόλια:

  1. Γράφει και λύση για το πως κόβεται και η σοκολάτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΟΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ. ΑΛΛΑ Η ΣΟΚΟΛΑΤΑ???....ΕΘΙΣΜΟΣ.

      Διαγραφή
  2. Αχ και για μένα η ζάχαρη είναι πειρασμός
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΑ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΖΑΧΑΡΗ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ Η ΑΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ!!!

      Διαγραφή
  3. Passei, vi. li e gostei muito do seu blog. Parabéns pelo conteúdo do seu blog... Aguardo a sua visita em meu blog e se possível siga-o e vote em meu blog para o PRÊMIO TOP BLOG 2012. http://inkdesignerstampas.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. With a greаt сustomer seгvice, initially this
    was creаted as a preventive cгeam for stretch
    markѕ.

    Αlso vіsit my homepage (visit site)

    ΑπάντησηΔιαγραφή