Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2012

ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΩ ΜΕ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ!!!ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΩΡΕΣ!!!

Σήμερα μετά τις ατελείωτες!!!εκμυστηρεύσεις ψαξίματα για τις ώρες πίσω και μπροστά και τα ρολόγια που λιώνουν....είπα να κάνω και λίγο γυμναστική???
 Γιατί το φίτνες.... μου αρέσει άσχετα αν εγώ δεν δείχνω έτσι
Α!!!αυτά να τα λέμε δως μου φίτνες και πάρε μου και γώ δεν ξέρω τι
(εξαιρούνται...οι σοκολάτες τα γλυκά τα μεγάλα σου μάτια...)
που μου ήρθε και αυτό το τραγούδι τώρα???


πάω λοιπόν να βάλω το ψωμάκι μου στον αρτοπαρασκευαστή!!!!
Στα χέρια είναι νοστιμότερο αλλά είπαμε σήμερα πρέπει να προλάβω το φίτνες... εγώ μου... δεν μου χτυπάει κάθε μέρα την πόρτα και πρέπει να το εκμεταλλευτώ αν με αφήσουν οι αναρτήσεις!!!
ένα πλυντήριο!!!
μετά φίτνες!!!
 Σας χαιρετώ καλή μέρα και μην ξεχνάτε το φίτνες και την καλή διάθεση....που θα την βρείτε???ποιος ξέρει???


2 σχόλια:

  1. Η γυμναστική κάνει καλό
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Φιλάκια ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑ-ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ....Η ΘΕΛΗΣΗ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ???.ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ.

      Διαγραφή