Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2012

una hora atras Η??? una hora adelante


Καλημέρα!!!
Σας έστειλα με το ισπανικό σήμερα???
 Αυτό με τις αλλαγές της ώρας νομίζω ότι με έχει επηρεάσει πολύ στην ζωή μου???.... Δεν μπορώ να πω τι με ενοχλούσε πιο πολύ το ώρα μπροστά η το ώρα πίσω???
Δεν θα κρίνω πια συμφέροντα θεώρησαν ότι έτσι διαχειρίζονται το χρόνο καλύτερα!!!
 Απλά εγώ θα σας πω τα δικά μου...
 Σαν παιδί νομίζω ότι το ώρα πίσω ήταν καλύτερο δεν ξυπνούσα γρηγορότερα!!!και δεν με ένοιαζε πόσο γρήγορα ξημέρωνε!!! Σαν ενήλικας άρχισε να μου αρέσει το πρωινό ξύπνημα περισσότερο(να ξημερώνει γρηγορότερα)να βραδιάζει πιο αργά... Κάποιες άλλες φορές όταν άκουγα αυτό το ούνα όρα ατράς άπαπα δεν περνούσε ο χρόνος με τίποτε.... Τώρα???δεν ξέρω τι μου αρέσει περισσότερο η μάλλον δεν μου αρέσει ο χρόνος και η ζωή μας σε καλούπια!!!
Μια ώρα λοιπόν πίσω την Κυριακή και υπομονή μέχρι τον Μάρτη για μεγαλύτερες(για καλύτερες δεν ξέρω και αυτό υποκειμενικό είναι όχι αντικειμενικό) μέρες!!!

αυτό τον πίνακα του Νταλί τον έβλεπα, και τώρα τελευταία έμαθα τι σήμαινε!!!
διαβάστε εδώ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου