Σάββατο, 1 Δεκεμβρίου 2012

ΚΑΛΗΜΕΡΑ-ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!
Σκέφτηκα να σας ευχηθώ με τα ελιοπροσωπάκια μου!!! τα ανακάλυψα  εχθές(που έκανα την ανάρτηση για τις ελιές!!!) και σκέφτηκα ότι είναι ένα ωραίο παζλ-παιχνίδι για παιδάκια.....
Κατασκευάζομαι φατσούλες, με καρπούς και φύλλα από διάφορα δένδρα, κάνομε χαρούμενες φατσούλες!!!λυπημένες!!!απορημένες??? ξεχωρίζουμε με λεπτομέρειες, παιδάκια,μεγάλους,κορίτσια,αγόρια, και ότι άλλο μας κατέβει.
Η μεγαλειώδης!!!αυτή σκέψη μου ήρθε σκεπτόμενη!!!(κάποιες φορές σκέφτομαι κιόλας!!!)πως να απασχολήσω παιδάκι στην εξοχή και μην έχοντας κάτι μαζί μου.
Ο χρόνος μου τελείωσε για σήμερα αν θέλω να προλάβω τις άλλες μου δουλειές!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ!!!
ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... ΣΤΑ ΞΩΤΙΚΑ-ΝΕΡΑΙΔΕΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ-ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΟΥΜΠΑΡΑ!!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!ΣΕ  ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑΑΡ!!!!

2 σχόλια:

  1. Είναι πολύ όμορφα
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΡΙΑ -ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ.ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.

      Διαγραφή