Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2012

ΜΑΓΑΖΙ ΜΕ ΕΙΔΗ ΒΑΠΤΙΣΗΣ-ΧΑΝΤΡΕΣ-ΕΙΔΗ ΓΙΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟ,ΚΡΗΤΗ

Πάντα σκεφτόμουν ότι στην επαρχία τα πράγματα είναι πιο αφημένα στην Αθήνα, η ίσως και Θεσσαλονίκη, βρίσκεις πιο μεγάλη ποικιλία σε είδη χόμπυ,υφασμάτων και ότι ενδιαφέρει τον καθένα,γενικά.
Εχθές λοιπόν σε μια εξόρμηση για βόλτα ανακάλυψα ένα μαγαζί με είδη βάπτισης,είδη για κοσμήματα,και πολλές άλλες ιδέες.Η αλήθεια εκεί που ήταν δύσκολο να το ανακάλυπτα μόνη μου σε περίπτωση που δεν το ξέρετε(γιατί εγώ τα νέα??? τα μαθαίνω αργά)
στο ΗΡΑΚΛΕΙΟ υπάρχει αυτό το μαγαζί



και μαζί σας παρουσιάζω και κάποια άλλα αν και οι crafters πιστεύω ότι τα ξέρουν ίσως όμως κάποιοι να τα αγνοούν έως τώρα(όπως εμένα!!!)

ΧΑΡΤΙΚΑ-ΕΙΔΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ....

στο ΚΥΒΟΣ  μεγάλη ποικιλία σε χαρτιά-είδη για....



2 σχόλια:

  1. Περιμένουμε να μας πεις περισσότερα γι' αυτό το κατάστημα όταν το επισκεφτείς.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ.ΠΗΓΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕΣΑ, ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΘΕΣ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ Η.....ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΧΑΖΕΨΕΙΣ.ΓΙΑ ΕΠΑΡΧΙΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ.....ΑΦΟΥ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΧΑΖΕΨΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ???? ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΦΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ!!!!

      Διαγραφή