Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013

50 ΧΡΟΝΙΑ!!!


η αμυγδαλίτσα  που πάλι βιάστηκε να ανθίσει

Απολογισμός του 2013!!!που ήρθε και θα μείνει ένα χρόνο!!!!
Βασικά... Χρόνια πολλά!!! Καλή χρονιά με ότι επιθυμεί και θέλει ο καθένας.
Το 2013 μου φέρνει 50 χρόνια στην πλάτη βαριά??? δεν θα πω όχι (ευτυχώς το Σεπτέμβριο θα τα πάρω πάνω μου) έχω ακόμα 8 μήνες πριν το 50 μου κατσικωθεί !!!!το τονίζουμε αυτό!!!!
αν και από πέρυσι έπαιρνα μισό αιώνα γιατί στρογγύλευα το ποσό.... 50 είναι  να το αφήσω????
Αν μου αρέσει??? δεν θα το έλεγα αλλά..... πολλά δεν μας αρέσουν αλλά τα αποδεχόμαστε!!!!μπορώ να πάρω κάτι άλλο παρακαλώ??? σε αυτό το παιχνίδι???όχι έτσι!!! ο.κ το κρατάω.
Έτσι και εγώ.... τον αποδέχτηκα  τον τίτλο!!!
 Κανείς δεν μπόρεσε να  αλλάξει τον χρόνο να αλλάξω τι???όσο και να το κάνεις
Τα 50 μου έδωσαν μια σοφία!!!???την κρατάω μου αρέσει.....
Λίγες μικρές ρυτιδούλες,λίγες άσπρες τριχούλες,λίγο από όλα για να στολίσουμε ίσα,ίσα τα χρόνια που περνάνε....
Κάποιες μικρές υπενθυμίσεις ότι τα χρόνια πέρασαν(δεν το καταλαβαίνεις παρά μόνο όταν είναι αργά)  που αρχίζουν να μου δείχνουν....ότι  κάτι έχει αλλάξει???!!!
Μου έφερε όμως και τόσα άλλα άρα συμπέρασμα προχωράμε και όπου πάει!!!!(άμα θές κάνε και αλλιώς)
Εικόνες χωρίς λέξεις του 2012 που έφυγε  στο 2013 που ήρθε!!!!
Η Βασιλόπιτα με ζαχαρόπαστα  Άγιος Βασίλης με τάρανδο παρέα!!!είναι της μαμάς μου
το κουκλάκι στολίδι της κορούλας μου
και τα κρυμμένα μπισκοτάκια δική μου κατασκευή
(πρώτη προσπάθεια για γλάσο με ζαχαρούχο και χρωματιστή ζάχαρη!!!)



7 σχόλια:

  1. Καλή Χρονιά να έχεις με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα Μαρία Έλενα εύχομαι το 2013 να σου φέρει ότι επιθυμείς και βασικά να είμαστε καλά.

      Διαγραφή
  2. καλη χρονιά ξέρεις τι σημαινει 50 αγάπη μου έχεις ζησει τον μισόσου αιώνα τι πιο τέλειο 1!!!!! σε φιλώ καως σε βρήκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιά άποψη είναι και αυτό αλλά βαρύ δεν ακούγεται???? μισός αιώνας!!!Καλή χρονιά και σε σένα με ότι καλύτερο για το 2013.

      Διαγραφή
  3. ΠΑΡΑΠΟΝΑ; ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!ΚΑΛΗ ΥΠΟΜΟΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παράπονα???δεν θα το έλεγα μια πραγματικότητα που έρχεται είτε το θες είτε όχι.... απλά την αποδέχεσαι!!!! και την παρουσιάζεις σε σένα και στους άλλους γύρω σου!!!!Υπομονή???αυτήν προσπαθώ να πιάσω στόχος του 2012-13!!!

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή