Παρασκευή, 25 Ιανουαρίου 2013

Μια διαφορετική είδηση


Μια διαφορετική και χαρούμενη είδηση  για να μου φτιάξει την μέρα
όταν ο άνθρωπος και η φύση μπορούν να συνυπάρξουν......
Πάντα με μάγευαν τα δελφίνια ίσως από την διαφήμιση που έχουν ότι βοηθάνε τους ανθρώπους, και γενικά έχουν καλή σχέση με αυτούς!!!Τόσοι μύθοι,και ιστορίες, για αυτά.Ίσως η επιθυμία του ανθρώπου εκεί στην άγνωστη και βαθειά θάλασσα να έχει ένα φίλο....
Στα ταξίδια μου στα βάθη της θάλασσας πάντα έψαχνα ένα τέτοιο φίλο
Μια είδηση λοιπόν και ένα βίντεο για ένα δελφίνι.....



Αλήθεια ψέμματα ποιος ξέρει εμένα μου αρέσει και το κρατάω
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!

6 σχόλια:

  1. Σου ξαναφήνω σχόλιο γιατί βλέπω ότι χάθηκε!!!!Καταπληκτικό βίντεο!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δέσποινα τώρα όμως ήρθε το σχόλιο από ότι είδα.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε και εμένα αυτό το βίντεο μου άφηνε μια ηρεμία...Καλη σου μέρα!!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχα τα δελφίνια!!!Φιλάκια και από μένα.Καλημέρα!!!

      Διαγραφή