Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου 2013

la culturela-la culturela!!!

Εχθές έβλεπα το ελληνικό μια Ιταλίδα στην κυψέλη



Τώρα θα μου πείς Ε!!!!καί!!!λοιπόν δεν τα έχασα ακόμα....
 έβλεπα το ελληνικό...
 μου κόλλησε η ατάκα λα σουσουρελά-λα σουσουρελά!!!!
σήμερα λοιπόν στην πρωινή μου βόλτα στο ίντερνετ πάω με μιά σειρά....
όπως κάνω την βόλτα μου στο τι να κάνω σήμερα 
http://tinakanwshmera.wordpress.com/
βρήκα την εκδήλωση

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΗΜΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ 

από εκεί ανακάλυψα το  la culturela  μου φάνηκε αρκετά ενδιαφέρων για διάφορες εκδηλώσεις χειροτεχνίες ίσως περάσω μια βόλτα από κοντά για να έχω και άποψη!!!
Η ατάκα τώρα που κολλάει???το σουσουρελά???δεν ξέρω αν είναι ίδιο με το culturela εννοιολογικά αλλά εγώ το κόλησα!!!! 
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

 

4 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου Μαρία -Έλενα ειδικά μετά από χρόνια έχουν άλλη αξία.Μου αρέσουν οι παλιές ταινίες γιατί βλέπεις το τότε και το τώρα....κάποια πράγματα που ανακαλύπτεις, που δεν είχες προσέξει τότε...Καλή σου μέρα!!!

      Διαγραφή
  2. ..αυτες τις ταινιες οσες φορες και αν της δεις ειναι σαν να τις βλεπεις πρωτη φορα..να σαι καλα κοριτσι..χαρουμενη Κυριακη..καλη ξεκουραση..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία πόσο δίκιο έχεις.Καλό σαββατοκύριακο και σε σένα!!!

      Διαγραφή