Δευτέρα, 4 Φεβρουαρίου 2013

Να σας κεράσω ένα......σαπουνάκι!!!!

Καλημέρα είδα αυτή την είδηση και δεν μπορούσα παρά  να σας την δείξω.
http://www.soapandfun.com/el/

Να σας κεράσω λοιπόν ένα...... σαπουνάκι!!! τέλεια εικόνα μου άρεσαν πολύ!!!
Μια φορά καταπιάστηκα και εγώ με τέτοιες αλχημείες όχι σαπουνιού αλλά να κάνω λέει....scrub soaps που έχω άραγε την συνταγή???(γι αυτό τα κάνω ανάρτηση και τα βρίσκω αλλά αυτό μου ξέφυγε) τώρα που είδα τα σαπουνάκια την θυμήθηκα!!!Αρκετές φορές(τα έχω στο ψυγείο) δεν σας κρύβω νομίζω ότι είναι κάποιο γλυκό...και μου ξέφυγε!!!
Τα σαπουνάκια απολέπισης !!!!

δεν είναι για φάγωμα???
Έχουν αυτό το άρωμα του λωβού βανίλιας,βούτυρο κακάο, και λάδι καρύδας

11 σχόλια:

  1. Αυτά θέλουν μεγάλη προσοχή γιατί έτσι όμορφα και λαχταριστά μπορεί να τα φας αντί να πλυθείς.
    Μπράβο στην κυρία που τα φτιάχνει και σε σένα που μας τα έδειξες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!!!Το ίδιο σκέφτομαι και εγώ εδώ με τα σαπουνάκια απολέπισης την πατάω συνέχεια θα μου γλίτωναν αυτά τα πιστευτά κεικάκια????Ειδικά για παιδιά...και λαίμαργους!!!

      Διαγραφή
  2. ΑΠΟ ΓΕΥΣΗ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!ΛΑΘΟΣ ΑΡΩΜΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από άρωμα άστα και εμφάνιση??? σοκολάτα λευκή....!!!

      Διαγραφή
  3. Μη τα φάτε...πλυθήτε...πρέπει να βάλεις ταμπέλα γιατί σίγουρα θα την πατήσεις έτσι λαχταριστά που είναι!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα έχεις δίκιο έχω αναρωτηθεί πολλές φορές... και το πιο σίγουρο είναι μια ταμπέλα...Φιλάκια και από μένα.

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία Έλενα δεν είναι πράγματι τρέλα!!! και σου φτιάχνουν την διάθεση...Φιλάκια και από εδώ.

      Διαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΟΥ!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να σου πω και εγώ αν τα είχα μάλλον το ίδιο θα έκανα όπως διαπιστώνω και από άλλα τέτοια μικρά πραγματάκια,που πέφτουν κατά καιρούς στα χέρια μου!!!Καλό απόγευμα Κυριακής και καλή εβδομάδα να έχεις.Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή