Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2013

ΜΙΑ ΕΙΔΗΣΗ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ!!!

Καλημέρα!!!
Ξέρω ότι έχω εξαφανιστεί.... διάθεση στον πάτο.... κέφια το ίδιο.... λέγεται κρίση????!!!και αφορά οτιδήποτε...αυτά που γίνονται τον τελευταίο καιρό.... και τόσα άλλα.....
Αλλά σήμερα έχω κάτι να σας δείξω κάτι που με βοήθησε κάπως, το τελευταίο αυτό διάστημα.

Ένα έργα στη ρι....μου αρέσει πάρα πολύ και με αρκετά καλή  πρόθεση και προσπάθεια.Εύχομαι τα καλύτερα και πάντα με τέτοιες ανησυχίες και προσπάθειες!!!
Τώρα που έκανε ανάρτηση σας το δείχνω και εγώ,Εξάλλου νομίζω ότι η Ριρή είναι αρκετά γνωστή.
Εγώ την γνωρίζω από το πρώτο μου μπλόκ.
Το στέκι μας!!!


ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!
Υ.Σ.1.Πάντα έβλεπα σε άλλες πόλεις τέτοιους χώρους και ευχόμουν να είχαμε και εμείς ένα.
Υ.Σ.2.Τι να κάνουν και τα νεύρα μου με ένα ποντίκι που δεν δουλεύει και ένα pc με τα δικά του υπαρξιακά προβλήματα.Σας χαιρετώ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου