Δευτέρα, 25 Μαρτίου 2013

ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΕΜΠΝΕΥΣΗ....

Βασικά ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
 σε όλους για την σημερινή γιορτή ειδικά σε όσους γιορτάζουν!!!
Αυτό για να μην ξεχαστώ με τις εμπνεύσεις μου!!!
Τι είναι αυτό?????
κερί???
ΟΧΙ....
αυτό???
καραμέλες βουτύρου???
ΟΧΙ
είναι χαλβάς....
Εδώ ξεκινάει η έμπνευση μου...
Αυτό το Σαββατοκύριακο μου ήρθε η επιθυμία!!!να κάνω μόνη μου χαλβά του μπακάλη!!!δύσκολο να είναι σκέφτηκα????
¨Εψαξα στο ίντερνετ!!!
βρήκα τις κατάλληλες συνταγές και βίντεο και λέω εδώ είμαστε!!! 
τι χρειάζεται???σιρόπι,ταχίνι και αγκαλίτσα!!!πολλή όμως.
Ξεκίνησα και εγώ την διαδικασία του το ξέκοψα πολλές αγκαλίτσες δεν έχει, λοιπόν η, ή αγκαλίτσα έφταιγε, η το μισοχτυπημένο σιρόπι???χαλβάς δεν μου βγήκε.
Βγήκαν όμως υπέροχες καραμέλες μαλακές toffee ταχινιού!!!
Για αυτό και η επικεφαλίδα όταν έχω έμπνευση!!!....με φοβάμαι.
Καλή εβδομάδα μην το δοκιμάσετε εκτός αν σας αρέσουν οι καραμέλες ταχινιού!!!
Το πιστό κοινό μου, όταν  τις έδειξα έφευγε φύρδην μίγδην γιατί άραγε...εγώ τις τρώω!!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

2 σχόλια:

  1. Μεγαλεπήβολα σχέδια είχες!!!! Και οι καραμελίτσες απο ταχίνι καλές θα είναι και υγιεινές. Απο εμφάνιση όμως άψογες.
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρία μου τα σχέδια ήταν, και είναι μεγαλεπήβολα...γιατί με έχει καταλάβει το πνεύμα του χαλβά και κάθε μέρα κάνω μια προσπάθεια!!!επιχείρησης χαλβά!!!η δεύτερη προσπάθεια έγινε ντίπ για ντίπ καραμέλα,αλλά από γέυση??? οι πρώτες τελικά ήταν τέλειες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή