Σάββατο, 15 Ιουνίου 2013

ΕΝΑΣ ΓΑΜΟΣ!!!!ΜΙΑ ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ!!! ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ!!!ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΜΙΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ!!!!

Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ!!!

Πώς συνδέονται όλα αυτά???
Όλα αυτά τα έκανα μαζεμένα την προηγούμενη εβδομάδα σε ένα ταξίδι!!!
Ο πολιτικός γάμος του υιού μου...
Παραβρέθηκα στην ορκωμοσία της κόρης μου για το διδακτορικό της....
Πήγα βόλτα στο Σούνιο στον Ναό του ποσειδώνα!!!δεν είχα πάει ποτέ νομίζω???
η λήθη πάει με την ηλικία...άρα έχω ελαφρυντικά!!!
Πήγα στο Αττικό Πάρκο που αυτά δεν είναι για μένα δεν αντέχα τα ζωάκια στην αιχμαλωσία άσχετα που θαύμασα πολύ τα δελφίνια, παρέες μου στους μακρινούς ωκεανούς....

και επιστροφή στην βάση μου!!!
Για να κλείσει η ΕΡΤ(1-2-3) που δεν είχα κάποια ειδοποίηση και η αλήθεια μου στοίχισε δεν ξέρω γιατί αλλά ένα κενό το ένοιωσα....ίσως γιατί ήταν η τηλεόραση που πρωτογνώρισα σαν παιδί??? λεγόταν κάπως αλλιώς στην αρχή, άλλαξε ονόματα για να είναι in αλλά παρέμεινε η πρώτη μου τηλεόραση.Πάντα το πρώτο δεν το ξεχνάς έτσι δεν λένε?????
Φιλάκια!!!!

6 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Πράγματι πολλά τα γεγονότα και τρέχουν με τον δικό τους ρυθμό.Καλή Κυριακή.Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΣΟΥ!!!
    ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ!!!
    ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ , ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;
    ΜΗΠΩΣ ΜΑΣ ΡΩΤΑΝΕ;
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΝ, ΠΑΛΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ Ρένα μου για τις ευχές σου.Από σταδιοδρομία....δύσκολοι καιροί...αλλά τι να κάνομε? έτσι μας παίζουν και εμείς χορεύουμε αναλόγως.Έτσι ήταν και έτσι θα είναι πάντα. Κάποιες φορές κάπως καλύτερα, κάποιες άστα να πάνε.Πολλά φιλάκια να έχεις μια όμορφη Κυριακή

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια στην κορούλα σου και το διδακτορικό της και να σου ζήσουν οι νεονυμφοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή