Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2013

ΝΕΛΟΣ Ο ΚΟΥΝΕΛΟΣ 2

Δεύτερη ανάρτηση αφιερωμένη στον Νέλο μου, τον έβλεπα έτσι και δεν το έκανε η καρδιά μου να μην έχει ούτε ένα ρουχαλάκι???
κι αυτός ο καημένος κάτι του έλειπε...
Πήρα λοιπόν κάποιο κομμάτι ύφασμα, τις βελόνες μου, τα δαχτυλάκια μου τα χιλλιοτρυπημένα, κατέβασα  μια ιδέα!!! και άρχισα την εφαρμογή...
Κάποιες μικρολεπτομέρειες εδώ και εκεί που που ξεφεύγουν, και το ένα μοντελάκι βγήκε τέλειο... αλλά δεν του έμπαινε!!!!
Νέλο του λέω έφαγες!!!δεν γίνεται
Όμως μια μικρή λεπτομέρεια!!!  τελικά  το ζήτημα λύθηκε και έτσι ο Νέλος μου φόρεσε το πρώτο του κουστουμάκι!!!
 

Όπως θα έχετε καταλάβει(άρα καταλαβαίνετε την επόμενη προσπάθεια μου) βρίσκομαι στο στάδιο των κουκλακίων http://www.craft-craft.net/recycling-socks-sewing-doll-tutorial.html και το έχω παρατηρήσει όταν ψάχνω κάτι, κάποια στιγμή με βρίσκει!!!
Είδα λοιπόν την αγαπημένη Ρένα, και την ανάρτηση της με τα κουκλάκια  http://diaheiros.blogspot.gr/για τα χωριά SOS τα Χριστούγεννα μια πολύ ωραία ιδέα... από εκεί όλα πήραν το δρόμο τους από το ένα μπλόκ http://ginger-in-crafts.blogspot.fr/2013/07/PaixnidiaSOS.html στο άλλο βρήκα τα καλτσονοκουκλάκια http://www.lifebookmarks.net/2013/01/13.html που τόσο μου αρέσουν και ήθελα να κάνω...
 ένα βίντεο http://stranamasterov.ru/node/123246?tid=451 πολύ αναλυτικό το βρήκα στην ginger που αναφέρω παραπάνω.
Δείτε το όποιος ενδιαφέρεται.
Καλές ιδέες σε όλες και σας ευχαριστώ!!!
Υ.Σ Είναι στην αναμονή για φωτογράφηση και τα κουκλάκια της μαμάς μου περιμένουν την κατάλληλη ιδέα για παρουσίαση!!!

8 σχόλια:


  1. Ακόμη πιο υπέροχος ο Νέλος σου ντυμένος !!!!!Και το χιουμορ σου μου αρέσει πολύ !!!! Τελικά πώς το έλυσες το πρόβλημα ???? Του έκανες αυστηρή δίαιτα ή φάρδυνες το μοντελάκι ????/
    Ευχαριστούμε για τις διευθύνσεις !!!!!
    φιλάκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντυμένος είναι διαφορετικός...Δίαιτα??? ούτε λόγος δεν προλαβαίναμε θα έχανε και την γοητεία του!!!φάρδυνα το μοντελάκι είναι σαν φούστα-ζιπ κυλότ αλλά δεν φταίω εγώ στον Νέλο να το πείτε!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Αχ!Πολύ γέλασα,να'σαι καλά βρε κορίτσι μου!Ωραίο το συνολάκι...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για το πέρασμα σου και για τα καλά σου λόγια!!!Καλό απόγευμα!!!

      Διαγραφή
  3. Τέλειος ο Νέλος!Και τα ρουχαλάκια του υπέροχα!Καλό απόγευμα και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σπυριδούλα μου.Καλή σου μέρα.

      Διαγραφή
  4. Όμορφα τα ρουχαλάκια του
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!!Φιλάκια και από μένα.

      Διαγραφή