Δευτέρα, 1 Ιουλίου 2013

Ο ΠΟΛΥΜΕΡΙΚΟΣ ΠΗΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΠΕΛΑΣ

Τι θυμήθηκα αυτές τις μέρες και τι έπαθα...
Τακτοποιώντας διάφορα πράγματα βρήκα αυτή την κούκλα από πολυμερικό πηλό.
Την είχα κάνει πριν 2-3 χρόνια όταν ξαναθυμήθηκα τον πηλό μέσα από το ίντερνετ (η πρώτη γνωριμία μου με αυτόν ήταν πολλά χρόνια πριν είχα κάνει δειλά κάποιες καρφίτσες ) προσπαθώντας να κάνω διάφορα μου βγήκε αυτή η κουκλίτσα  ήταν αρκετά συμπαθητική μέχρι που μου ήρθε η επιθυμία να της τονίσω χείλια και μάτια και τότε έγινε το μοιραίο.... εγώ την εξαφάνισα και αυτή όποτε βρισκόταν στα πόδια μου μου έλεγε πότε θα μου κάνεις ανάρτηση να με παρουσιάσεις???
Τι να της πω τώρα ότι έτσι που την έκανα ήταν κάπως....???προχθές όμως δεν την γλίτωσα και έτσι.... αφού επέλεξε θέμα και στήσιμο σας την παρουσιάζω!!!

Υ.Σ Παρακαλώ τα σχόλια να είναι διακριτικά....
Υ.Σ 2.Το χάος της φωτογράφησης ποιος θα το φτιάξει που έχει κάτσει σαν το πασά γεμάτη ικανοποίηση???

7 σχόλια:

  1. Καλησπέρα και καλό μήνα!Πολύ όμορφη και γλυκούλα η κούκλα σου!Πολύ μου άρεσε και η παρουσίαση της!
    Ακόμα να σου πω οτι έχω διαγωνισμό με δώρο εκπτωτικά κουπόνια και γυαλιά ηλίου ή οράσεως!Αν σε ενδιαφέρει μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2013/06/firmoo-glasses-giveaway-international.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια,επίσης για την ενημέρωση.Καλή σου μέρα!!!

      Διαγραφή
  2. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΠΕΤΥΧΕ Η ΠΛΑΣΤΙΚΗ!!!!
    ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΖΕΣ ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!!
    ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΜΗ ΤΗΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ρένα μου αυτήν την κουκλίτσα την λάτρεψα αλλά ότι είναι κάπως είναι...αλλά τι να κάνω????την αποδέχτηκα.Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλώς σε βρήκα !!!!!Τέλειες οι πόζες της κουκλίτσας!!!!Και η φωτογράφιση σε εσωτερικό και
    εξωτερικό χώρο μου αρέσει πολύ! Θα τα λέμε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς ήλθες στο σπιτάκι μου.ΣΕ ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια.Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή