Σάββατο, 13 Ιουλίου 2013

Ο ΝΕΛΟΣ Ο ΚΟΥΝΕΛΟΣ

Ο Νέλος ο κούνελος σήκωσε το αυτάκι του, πήρε τα πινέλα του, και τα χρώματα εκείνα τα μαγικά που έχει,με κοίταξε με τα μεγάλα του μάτια, και μου είπε γεμάτος αποφασιστικότητα
 ΕΓΩ ΘΑ ΓΙΝΩ ΖΩΓΡΑΦΟΣ μάνα, ότι και να λές....(αυτό επηρεασμένη από το τελευταίο βιβλίο που διάβαζα...δεν είχε ζωγράφους είχε όμως κρητική ντοπιολαλιά))εγώ θα βάψω τον κόσμο με τα χρώματα και θα τον εμορφύνω ότι και να γίνει...
Δεν ήθελα να του χαλάσω χατίρι ήταν εξάλλου τόσο όμορφος,τόσο νέος, και με τόσα όνειρα!!! πως να του πω ότι τα όνειρα, είναι δύσκολο να σταθούν σε αυτό τον κόσμο, όπως και τα χρώματα, ειδικά αυτές τις εποχές.
Τον άφησα όμως να ελπίζει, σκέφτηκα ποτέ δεν ξέρεις... οι νέοι μπορούν, και έχουν την δύναμη να κάνουν πολλά, γι αυτό και τους πολεμούν τόσο.....
Όπως θα καταλάβατε ήθελα να σας παρουσιάσω τον Νέλο τον κούνελο, θαυμάστε τον.
Τώρα για το βιβλίο που είχα πει στην τελευταία μου ανάρτηση, μου άρεσε αρκετά.
Είχε γρήγορη πλοκή,αρκετούς χαρακτήρες,μου άφηνε διάφορα συναισθήματα.
Ξέρω ότι μια εβδομάδα είχα μια καλή παρέα να με συντροφεύει και τώρα ψάχνω ένα καινούριο φίλο(βιβλίο) το ίδιο ενδιαφέρον.
ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ
ΦΙΛΑΚΙΑ.

6 σχόλια:

  1. Υπεροχος ο κούνελός σου !!!!Το συνοδευτικό κείμενο
    μου άρεσε πολύ !!!Θα μπορούσες να γράφεις πολύ ωραία παραμυθια για παιδάκια !Μήπως να το δοκιμάσεις ????? Γράφεις πολύ όμορφα !!!
    Μπράβο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τον Νέλο μου...όσο για τα υπόλοιπα....μια έμπνευση της στιγμής ήταν....Σε ευχαριστώ πάντως πολύ!!!!Καλή εβδομάδα νάχεις.

      Διαγραφή
  2. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΟΥ!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΝΕΛΟΣ ΣΟΥ!!!!
    ΑΣΤΟΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΝΕΙΡΑ, ΠΟΤΕ ΔΕ ΞΕΡΕΙΣ!!!
    ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Ο ΤΙΤΛΟΣ!
    ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΙ ΕΓΩ ΑΡΚΕΤΑ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Νέλος μου είναι όλα τα λεφτά και καλλιτέχνης ο άτιμος!!!!Όσο για το βιβλίο να αντέχει όμως η καρδιά, και η ψυχολογία σου...καλοκαίρι είναι μην φθινοπωριάσεις!!!Ο τίτλος και το εξώφυλλο μου άρεσαν και εμένα πολύ...Ελπίζω αν το πάρεις να σου αρέσει.Φιλάκια καλή εβδομάδα να έχομε.

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου.Φιλάκια!!!Καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή