Παρασκευή, 19 Ιουλίου 2013

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ...στην κουζίνα.

Εναλλακτικές λοιπόν διακοπές είπα να κάνω φέτος...πού???στην κουζίνα.
Πρώτον μου αρέσει ο τίτλος εναλλακτικές δείχνει πιο ενδιαφέρον πιο πως να το πω γκουρμέ!!!???...αυτό χωρίς σχόλια...
Πώς ξεκίνησε όμως όλο αυτό???...ας το δούμε από την αρχή.
Έχω μια αδελφή(τι μας λες σπουδαίο νέο!!!)εγώ λοιπόν και η αδελφή μου κάθε χρόνο την βγάζαμε παρέα...τα ίδια και τα ίδια
Φέτος πρώτη φορά η αδελφή μου πήγε για δουλειά φταίει η κρίση???τα παιδιά που μεγάλωσαν???πάντως χωρίσαμε το παρεάκι... η κόψε και η ράψε.
Εγώ???είμαι η Πηνελόπη της παρέας!!! Πηνελόπη με Οδυσσέα, και Πηνελόπη γενικώς και αμετακλήτως με την βούλα...
Είπα λοιπόν τι θα κάνεις τώρα τα πρωινά Πηνελόπη???(βέβαια δεν είμαστε και συνέχεια μαζί αλλά είναι η συνήθεια, το κενό..)στην αρχή είπα να δουλέψω....  σαν... καμαριέρα!!! ναι!!! στο σπίτι μου, γιατί???κάθε πρωί τρέχω να κάνω τις δουλειές σε γοργό ρυθμό... ένεκα και η άσκηση...
είχα και κάποια πουρμπουάρ να με περιμένουν στα δωμάτια...μετά όμως... παραιτήθηκα για μια δυο μέρες, και είπα να ασχοληθώ με το κέτερινγκ...το δικό μου!!!
Κουζίνα λοιπόν γι αυτό και οι διακοπές!!!
Αυτό που βλέπεις στην φώτο 2-3 φορές γεμάτο σε 2 ώρες περίπου...ένεκα οι διακοπές όταν δεν κάνω διακοπές  μαγειρεύω κάθε 2 μέρες!!!
Κάνω σάλτσα τομάτας ασυστόλως.
Γλυκό κουταλιού καρπούζι.
Πρώτη φορά έκανα γλυκό καρπούζι μου έτυχε ένα σκέτο μανούλι με τόσο ωραίο και χοντρό φλοιό που με παρέσυρε...(έβλεπα και εγώ γλυκό καρπούζι και έλεγα μπλιάχ!!αλλά έσφαλα πάει η δίαιτα που θα ξεκινούσα κάποτε)
Τώρα εθίστηκα στο καρπούζι...
με άρωμα λωβό βανίλιας
και με άρωμα αμπερόριζα πιο μου αρέσει πιο πολύ??? δεν ξέρω και τα δύο!!!
ξέρω όμως ότι με τρελαίνει  τα διάφανο αιθέριο χρώμα τους!!!

Αυτή ήταν η αρχή τα δοκιμαστικά βάζα(δοκιμαστικά γιατί τα δοκιμάζω!!!) έπεται συνέχεια.Περιμένω το επόμενο καρπούζι....και ετοιμάζομαι πυρετωδώς για νέες καρπουζογκλυκοκαταστάσεις!!!και ότι άλλο μου προκύψει.
Υ.Σ.Δεν το βλέπω να μένω καιρό στο κέτερινγκ δεν έχει και πουρμπουάρ!!!
Φιλάκια!!!



5 σχόλια:

  1. Χα χα χα χα !!!!!!!!!!!Να 'σαι καλά ,κοριτσι μου,
    ακόμη γελάω!!!!!!Απίστευτο το χιούμορ σου !!!!!
    Περιμένω ανυπόμονα την επόμενη ανάρτησή σου !!!!
    Να 'σαι καλά που μας βγάζεις ,έστω για λίγα λεπτά
    από την μαυρίλα της χώρας μας !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!!!Χαίρομαι αν μπορώ να σε βγάλω από την μαυρίλα που υπάρχει, έστω ίσως και για λίγο.Μακάρι να μπορούσα και για πολύ.Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
      Τώρα για την συνταγή έκανα βόλτα στο διαδίκτυο επειδή δεν ήθελα με ασβέστη γιατί δεν ήξερα πού και τι...
      χρησιμοποίησα λεμόνι.
      Κατέληξα σε αυτή την συνταγή
      http://www.argiro.gr/Recipe/%CE%BA%CE%B1%CF%81%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%B6%CE%B9-%CE%B3%CE%BB%CF%85%CE%BA%CF%8C-%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%8D
      σαν ιδέα πάντα με τις δικές μου πινελιές.Τι εννοεί ο ποιητής ζάχαρη στο περίπου και βράσιμο παρομοίως αυτά ελπίζω να σου αρέσει και σένα και να μην ξεκινάς κάποια δίαιτα.Φιλάκια καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  2. Θέλουμε και τη συνταγή για το καρπούζι γλυκό !!!!
    Πού ξέρεις??? Μπορεί να μας τύχει κι εμάς κάποιο
    μανούλι με ωραίο χονδρό φλοιό !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΙ ΧΙ ΧΙ!!!!!!!!!!!!ΚΑΛΟΦΑΓΟΤΟ.ΔΙΚΑΟΥΜΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ!!!!!!!!ΜΙΑ ΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεκτά τα εύρετρα αν μείνει μέχρι να έρθεις!!!

      Διαγραφή