Τρίτη, 23 Ιουλίου 2013

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ....ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Το έχω συνειδητοποιήσει όταν προλογίσω ανάρτηση ιδέα??? δεν κατεβαίνει...αυτό για τα κουκλάκια της μαμάς(μου).
Όλες τις μέρες όπου πηγαίνω κρατώ μαζί μου και τα κουκλάκια για φωτογράφηση για να δω που θα γίνει το κλικ!!!το κλικ δεν έγινε έξω και έτσι τα φωτογράφισα μέσα στο σπίτι!!!
Ιδέες??? είχα... πραγματοποιήσιμες???ελάχιστες.
 Έτσι σας τις παρουσιάζω απλά....ούτε ονόματα δεν μπορούσα να τους βρω μέχρι τελευταία στιγμή.
Το ένα όνομα μου ήρθε κατά την γραφή Άδωνις!!! γιατί  όχι???...νομίζω ότι του ταιριάζει του αγοριού μου!!!

 δεν επηρεάστηκα από την χθεσινή παρουσία του υπουργού υγείας,απλά έτυχε...δεν πέτυχε!!!
Το κορίτσι τώρα το κοιτάζω και περιμένω την φώτιση για το όνομα καλέ, και μου ήρθε Ανεμώλια

όπως το βιβλίο που το ζαχαρώνω από πέρυσι που διάβασα την πρώτη κριτική στην ΚΑΠΑ  περιμένω να έρθει η ώρα του....και η δική μου!!!
Το μικρό πεταχτούλι κοριτσάκι το ονόμασα  Μυρσίνη


Η Μυρσίνη είναι σεμνή, ευχάριστη, απρόσμενη και κοινωνική.
Τι σημαίνει: Το όνομά της προέρχεται από το αρχαίο επίθετο μύρσινος, και σημαίνει αυτή που έχει τη μυρωδιά της μυρτιάς, που είναι ευχάριστη και σεμνή σαν το άρωμά της πηγή(που το βρήκα!!!)
Τα ονόματα είναι προσωρινά για την ανάγκη της φωτογράφησης!!!
Τα κουκλάκια απλά τα δανείστηκα δεν είναι για μένα, είναι για την ανιψιά μου, απλά μου άρεσαν και είπα να σας τα δείξω(τα κουκλάκια της μαμάς).
Χειροκροτήστε τα παρακαλώ!!!
Δεν μπορούσα να τον αφήσω τον Άδωνι μου έτσι...αυτός ήταν γεννημένος καπετάνιος μια βάρκα χρειαζόταν.

 Βλέποντας τον το μεσημέρι μου ήρθε στο νου το τραγούδι αυτό.


ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

4 σχόλια:

  1. Υπέροχα τα κουκλάκια !!!!Ηταν απαραίτητο να μας
    θυμίσεις τον Άδωνη-υπουργό ?????
    Το βιβλίο που λες το διαβασα και μου άρεσε πολύ
    (όπως και τα άλλα βιβλία του Ισίδωρου Ζουργού)
    Να'σαι καλά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω με το όνομα.... οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα η καταστάσεις είναι εντελώς τυχαία??? και μένα ξαφνικό.... μου ήρθε!!!Πρόσθεσα μια πινελιά ακόμα στον Άδωνι, την βάρκα!!! Το βιβλίο από ότι καταλαβαίνω πρέπει να είναι καλό.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα όλα τα κουκλάκια και η παρουσίαση τους!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σπυριδούλα μου.Φιλιά και από εμένα.

      Διαγραφή