Κυριακή, 7 Ιουλίου 2013

Αυτή την εβδομάδα!!!!

Αυτή την εβδομάδα θα σας δείξω την πρόοδο μου και τα έργα μου μαζεμένα.
Έκανα πάλι μπρελοκάκια!!! μόλις μαζέψω νέα ανοίγματα.... κάνω και ένα μπρελόκ, όπως αυτό θα μου έρθει στο μυαλό την κατάλληλη στιγμή.
μαζί και το κολιέ
΄Εκανα και ένα κολιέ για να το ταιριάξω με ένα φουστάνι μώβ που έχω αλλά μάλλον θα πάει για δώρο...
Μπάνια δεν έχω ξεκινήσει, μάλλον όρεξη δεν βλέπω... έχω στο πρόγραμμα όμως τις μικροεκδρομούλες μου...
Αυτήν την Κυριακή διάλεξα μια μικρή και κοντινή πάλι διαδρομή
ΑΣΤΡΙΤΣΙ
από εκεί είναι το παρακάτω κολάζ φωτογραφιών τα καφενείο της κάτω βρύσης!!!
ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ Η ΚΑΤΩ ΒΡΥΣΗ
ένας πολιτιστικός σύλλογος μια ιδέα και ένα όμορφο αποτέλεσμα

Στην πορεία συνάντησα μια πολύ όμορφη εικόνα που νομίζω ότι δεν έχω ξαναδεί
πάρτε μια γεύση
ΝΕΡΑΙΔΟΣΠΗΛΙΟΣ!!!Μιά λέξη το περιγράφει μαγεία!!!
παραμύθια,νεράιδες και ξωτικά!!!
http://skondinakis.blogspot.gr/2011_02_04_archive.html















αυτή η μικρή λιμνούλα μου έκλεψε την καρδιά
οι φωτογραφίες αδικούν την πραγματικότητα



















δεν πας αγάπη μου να περάσεις  φαράγγι(λίγο μόνο μέχρι το νεραιδόσπηλιο έφτασα και αυτό είναι στην αρχή!!!) με κοντό παντελόνι!!!

Για το τέλος άφησα αυτό το βιβλίο που μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρων ίσως γιατί έχει λίγη ζάχαρη!!! το διάλεξα στην αρχή για τον τίτλο,μετά για το όμορφο εξώφυλλο του, και διαβάζοντας λίγο από τις σελίδες του κατέληξα σε αυτό καλό μου διάβασμα...!!!


Καλή εβδομάδα!!!
Φιλάκια.

4 σχόλια:

  1. Υπέροχο το κολιέ!!! Οι φώτο φανταστικές-τι όμορφα μέρη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ.Πράγματι το μέρος μου φάνηκε και εμένα τέλειο.Καλή σου μέρα.

      Διαγραφή
  2. μενω κοντα στο χωριο που πηγες .ειναι πολλυ ωραια.εχω παει.ασχολουμε και εγω με διαφορα αλλα ποιο πολυ με τη τεχνη της χαρτοπετσετας.Γωγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα,δεν είναι τέλειο!!!και τα χωριά τριγύρω μου άρεσαν πολύ. Η αλήθεια είναι, δεν είχα ξαναπάει...και εγώ λίγο από όλα κάνω έτσι για να περνά η ώρα και να σταματάει να δουλεύει το μυαλό.

      Διαγραφή