Δευτέρα, 26 Αυγούστου 2013

ΟΙ ΚΟΥΚΛΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ 2!!!!


Είπα να φάω το πρωινό μου!!!
Γιαούρτι,χαρουπόμελο,ηλιόσπορους,και κανέλλα!!!
Με το γιαούρτι έχομε μια αδελφική σχέση μου αρέσει και του αρέσω!!!
Με το χαρουπόμελο γνωριστήκαμε τα 2 τελευταία έτη, η σχέση μας εξελίχτηκε γοργά.
Οι ηλιόσποροι ήρθαν στη ζωή μου για ποικιλία
και η κανέλλα!!!μας φέρνει πιο κοντά.... διάλογος, στη ταινία Πολίτικη κουζίνα, μου άρεσε και την κράτησα!!!
Τώρα ο τίτλος που κολάει???με το αξιαγάπητο πρωινό μου???....θα σας πω
Εδώ και λίγες μέρες ήρθαν στα χέρια μου οι νέες κούκλες της μαμάς για να ταξιδέψουν....σε αγαπημένο πρόσωπο.
Αμέσως σκέφτηκα να τις φωτογραφίσω(και να σας τις παρουσιάσω) ετοιμάστηκαν λίγο πριν την έξοδο τους την νυχτερινή τις σταματώ και τους λέω κορίτσια..... είστε για μια φωτογράφηση???βεβαίως μου λένε όλο χάρη και νάζι (είναι η Βραδυνή λήψη πίσω φώτο).
Σήμερα τρώγοντας το πρωινό μου, έρχονται φουριόζες...δεν μας αρέσει λένε η νυχτερινή λήψη!!! οπόταν πες και πες την ώρα του γιαουρτιού τις φωτογράφισα ξανά...
πίσω είναι η δική μου κάνοντας μου νόημα πόσο κάπως είναι!!!!


6 σχόλια:

  1. Παραμυθένια κουκλίστικο το blog σου..με ξετρέλαναν τα μανταλοκουκλάκια σου..απίστευτη έμπνευση και φαντασία τεράστια και δημιουργική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και για την επίσκεψη σου και για τα σχόλια σου!!!!

      Διαγραφή
  2. Δίκιο είχαν τα κορίτσια και σε διέκοψαν την ώρα που έτρωγες
    το γιαουρτο-χαρουπομελο-ηλιοσπορο-κάνελό σου !!!!! Η βραδινή φωτογράφηση τις αδικεί αφάνταστα !!!!Τα φορεματάκια υπέροχα κι αυτά !!!!
    (θα ανακαλύψω κι εγώ το χαρουπόμελο !!!!)
    Πολλά φιλάκια !!!!!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ nikiad καλή επιτυχία στην γνωριμία με το χαρουπόμελο....έχει ιδιαίτερη γεύση!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε Μαρία Έλενα!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή