Τρίτη, 13 Αυγούστου 2013

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

Τα σπιτάκια σιγά σιγά ερημώνουν οι ιδιοκτήτες φεύγουν για να ξεκουραστούν να ξεφύγουν από την πραγματικότητα.
 Μια πραγματικότητα οδυνηρή???άσχημη???όπως την περνάει ο καθένας με τα δικά του μέτρα και σταθμά???μια πραγματικότητα που σε βουλιάζει σιγά-σιγά....θα έρθει όμως πάλι η άνοιξη???....έτσι είναι η ζωή καλές-κακές στιγμές.
Οι βόλτες που κάνω στα μπλοκοσπιτάκια πολλές φορές μου μεταδίδουν την προσπάθεια να κρατηθούμε σε ένα κόσμο (ΜΕΤΕΩΡΟ)αλλά αυτόν είχαμε μάθει τώρα προσπαθούμε να μάθουμε κάτι άλλο, έτσι περνάει ο καιρός με αντιθέσεις,  αναιρέσεις, και νέες πραγματικότητες.
Μια βόλτα που μου δείχνει την αληθινή αιτία μια θλίψης,την βρήκα στην Χαρά, και σε μια ανάρτηση(αφήγηση, ιστορία, πραγματικότητα) που είχα απλά ακούσει και  σήμερα διάβασα....αυτά μου θυμίζουν ότι η ζωή δεν είναι παρά ένα πέρασμα....
Η ζωή είναι εικόνες, λέξεις, στιγμές,άνθρωποι....
Τώρα θα σας γλυκάνω με κούκλες τις πρώτες δικές μου εκδοχές.
ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΑΔΕΛΦΕΣ!!!
οχι του Τσέχωφ τις δικές μου
με ωτοκαθαριστές!!!

ΟΙ ΜΠΟΥΚΑΛΟΚΟΥΚΛΕΣ!!!Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΜΟΥ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΔΩΡΟ!!!

ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΜΑΝΤΑΛΑΚΙΑ!!!
η Μις Πηνελόπη και η Μις Πεικίν Λί
δεν φταίω που μου βγήκε κινεζάκι....
Νομίζω ότι με τα μικροπράγματα, και με την προσπάθεια, όλα δείχνουν ομορφότερα!!!
Μάλλον οι μανταλόκουκλες θα είναι η νέα μου μανία!!!
Πάλι μανταλάκια θα θέλω!!!


2 σχόλια:

  1. Δεν το πιστεύω ότι είναι φτιαγμένες από ωτοκαθαριστές, μπουκάλια και μανταλάκια !!!!!!!
    Και τα φορέματά τους υπέροχα !!!!! ¨
    Καλό βράδυ !!!!
    Φιλιά !!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες και εγώ ενθουσιάστηκα με το τι μπορεί να βρει και να κάνει κανείς.Φιλάκια και νάχεις μια καλή μέρα.

      Διαγραφή