Τρίτη, 27 Αυγούστου 2013

POM-POM MAKER ΚΑΙ Η ΚΑΚΗ ΣΑΣ ΤΥΧΗ!!!

Κατά αρχάς να εξηγήσουμε τον τίτλο και τι εννοώ????
Όπως θα έχετε καταλάβει μου αρέσουν οι ανακαλύψεις.....αυτό λοιπόν το μπλοκ το είχα ξεκινήσει ως πυξίδα να βρίσκω μπλοκ που μου αρέσουν και να τα αποθηκεύω ώστε όταν τα χρειάζομαι να τα βρίσκω!!!(εδώ γελάμε,γιατί χάνω τον μπούσουλα)ωραία μέχρι εδώ, κλείνουμε αυτό το κεφάλαιο!!!!
Ανοίγουμε τώρα το κακή σας τύχη...όσο μέναμε στο πρώτο σκέλος του μπλοκακίου όλα καλά,έλα όμως που μου ήρθε η φαεινή ιδέα κάποια πρότζεκτ!!!τρομάρα μου να θέλω και να τα δοκιμάσω???!!!εδώ έρχεται η κακή σας τύχη που με υπομένεται!!!
Όλο αυτό το λογύδριο για να σας συστήσω νέο μπλοκ και νέα απασχόληση!!!
Πομπομ ζωάκια,μπαλίτσες,λουλούδια,μέχρι στιγμής προσπαθώ αυτά και έχομε μέλλον???η θα giveup???Ο χρόνος θα δείξει....
http://blog.mrprintables.com/how-to-make-animal-pom-poms/

ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΔΟΧΗ!!!!Νομίζω ότι όλα είναι στο κούρεμα(και όχι μόνο!!!)
μέχρι να το βρω.....(αν και δεν βλέπω να το συνεχίζω το άθλημα)
ΚΑΛΗ ΥΠΟΜΟΝΗ!!!

11 σχόλια:

  1. Αχ πόσο πανέμορφα είναι όλα..Μπορώ να πω πως το κοάλα είναι απίθανο! ^ο^

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα Μ.Καλώς ήλθες!!!

      Διαγραφή
  2. ...να σαι καλα ματια μου..ειναι πολυ ομορφα..με ωραια χρωματα..καθε τεχνικη ειναι ενας δρομος που πρεπει να τον δουλεψεις..καλη συνεχεια..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου για τα γλυκά σου λόγια.Έχεις δίκιο κάθε τεχνική θέλει δρόμο και δουλειά να δούμε θα συνεχίσουμε???

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα είναι.....και ακούρευτα !!! Περιμένουμε να δούμε κι άλλα δείγματα της
    νέας σου ενασχόλησης !!!!!!
    Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ niki ad θα πρέπει να πάρω κούκλες μαλλί θέλουνε αρκετό!!!Πάντως είναι ωραία απασχόληση και οι σκέτες μπαλίτσες είναι και αυτές πολύ όμορφες.Το haircut πάντως τις ομορφαίνει πολύ, δείχνουν καλύτερα.

      Διαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΛΩΣΤΕΣ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ρένα μου δίκιο έχεις!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ vivika μου με τα ωραία και γλυκούλικα amigurumi σου!!!

      Διαγραφή