Δευτέρα, 2 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΦΟΡΙΑ???Η ΕΥΦΟΡΙΑ!!!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!
Διαβάζω και μαθαίνω νέα!!! ειδήσεις??? πιο πολύ διαβάζω τα μπλοκοσπιτάκια μου αρέσουν τα νέα και οι εικόνες καλύτερα!!!!
Πέφτω λοιπόν στην αχτίδα και διαβάζω για τα νέα (όχι ερωτικά ούτε ποιητικά)ραβασάκια που μας στέλνει το υπέροχο, και καλά δομημένο, ενεργούμενο κράτος μας, σε καλά, και οικονομικά ανεξάρτητους πολίτες του!!!!και σκέφτομαι την ευφορία που μου προσφέρουν εμένα και όλων των υπολοίπων κοινών θνητών.
Έπαιζε και στο ράδιο.... τις τελευταίες μέρες αυτή η ραψωδία των χαρούμενων ραβασακίων!!!και σκέφτηκα πόσο καλά μας διασκεδάζουν και μας δίνουν ερεθίσματα να ξεφεύγουμε από την θλίψη που αδικαιολογήτως έχομε μπει από μόνοι μας και χωρίς αιτία!!!!
Σκέφτηκα λοιπόν ότι πρέπει να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα μου έχεις πάρει, θα μου πάρεις, και δεν θα μου δώσεις!!!!
Σε ευχαριστώ για όλα αυτά τα υπέροχα σημειώματα που μου στέλνεις για να μου κρατάς το ενδιαφέρων αμείωτο!!!!
Για να σε ευχαριστήσω κλείνω την λογοδιάρροια που ακόμα διαθέτω!!!(έλεος πια) με  ωραίες εικόνες, από τις ωραίες στιγμές,και παροχές που μπορείς να μας δημιουργήσεις!!!και να μας προσφέρεις











ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!!!
Ένας αχάριστος πολίτης σου!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα !!!!!!! Υπέροχη η ανάρτησή σου-
    νομίζω ότι εκφράζει την "ευφορία" που νοιώθουμε
    όλοι !!!!!(μου άρεσε πολύ το λογοπαίγνιο που κάνεις με τις δύο λέξεις !!!)Οι φωτογραφίες δεν εντυπωσιάζουν πλέον-τις βλέπουμε κάθε μέρα στην
    τηλεόραση !!!!Καλή εβδομάδα !!!!
    Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση μου, καλά θα ήταν να μην ένοιωθες αυτήν την ευφορία αλλά είμαστε όλοι πολύ happy!!!Καλό υπόλοιπο εβδομάδας.Φιλάκια!!!

      Διαγραφή