Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2013

Ο ΖΑΝ ΜΩΡΟ!!!

Σας είχα μιλήσει για την οικογένεια Ζάν???
Είναι ο Ζάν Πιέρ,Η Ζαν Πιτού!!!!ήρθε στην παρέα μας και ο Ζάν Μωρό!!!
Πάμε όμως από την αρχή....
Το Πάσχα θέλαμε λαμπαδίτσα...χειροποίητη!!!
Μας άρεσαν τα μαιμουδάκια...έτσι δημιουργήθηκε (η) Ζάν Πιτού, χωρίς φύλλο στην αρχή... ουδέτερο, και χωρίς κάτι ιδιαίτερο.
 Μετά είπα??? να κάνω κάποιον πιο ενδιαφέρων τύπο και ήρθε ο Ζάν Πιέρ με φύλλο και με όνομα πλέον....χωρίς όμως ένα φύλλο συκής!!!
Πέρασε ο καιρός... και αναζητήσαμε και ένα μωρό,   έτσι ήρθε στην παρέα μας και ο Ζάν Μωρό της γνωστής οικογενείας των Ζάν, όπως θα καταλάβατε η καταγωγή τους είναι γαλλική!!!
Απλά το ένα το άλλο, η τέχνη προχώρησε,και αν η Ζαν Πιτού είναι σε καλή κατάσταση (ακόμα!!!)....θα της κάνω ένα μικρό λίφτινγκ για να έχει και αυτή το κάτι παραπάνω...απλές σκέψεις κάνω!!!
Θαυμάστε την οικογένεια Ζάν!!!
Ζαν Πιέρ και Ζαν Πιτού!!!
Ζαν Μωρό!!!με τα αξεσουάρ!!!
το θέμα είναι ότι μου ζητήθηκαν έξτρα πάνες babylino!!!
για άλλαγμα???


6 σχόλια:

  1. Υπέροχη μαϊμουδοοικογένεια !!!! Και τα συνοδευτικά σχόλια απολαυστικά !!!! (όπως πάντα !!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η οικογένεια Ζάν και εγώ σε ευχαριστούμε!!!!Εις το επανιδείν!!!

      Διαγραφή
  2. ..τι ομορφα ολα μαζι..τελοια..αυτα μου αρεσουν και σα μπρελοκ..να σαι καλα..φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλομελέτα και έρχεται... η αδελφή μου μου ζήτησε να της κάνω το Ζαν μωρό σε μπερλόκ,είναι ήδη προ των πυλών....αναρτήσεων συνέχεια!!!Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!!!

      Διαγραφή