Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2013

Η μις Λίτλπικ

Είχαμε λοιπόν την οικογένεια Ζάν όπως έχετε καταλάβει δεν επαναλαμβάνομαι πολύ (στις κατασκευές μου) εκτός αν περάσει καιρός και μου ξαναδημιουργηθεί το μικρόβιο(κόλλημα).
Τώρα πολύ γρήγορα παράβηκα αυτό τον νόμο γιατί???η αδελφούλα μου μου ζήτησε τον Ζάν Μωρό σε μπερλόκ τον θέλω ίδιο!!!??? μου λέει,
 μου αρέσει πολύ!!!
Θού Κύριε το στόματι μου τι της άρεσε???αλλά περί γούστου δεν μου πέφτει λόγος.
τον ίδιο τώρα!!!!....γίνεται???δεν γίνεται!!!  γιατί μου αρέσει η μοναδικότητα, ο πρώτος ήδη έχει διαλέξει τον κάτοχο του.
Ετοιμάζομαι λοιπόν να κάνω νέο μωρό σε μπερλόκ!!!το ένα έβγαινε σαν τον Ε.Τ, το άλλο αλλού πόδια και χέρια...
πάει λέω μπερλόκ δεν βλέπω....
η αδελφή περίμενε και με ρωτούσε το έκανες???
προσπάθεια....
σιγά σιγά βγήκε το νέο μαιμουδάκι με τον δικό του χαρακτήρα και προσωπικότητα δεν το κάνω επίτηδες έτσι ήθελε!!!
Η μις Λιτλπίκ!!!
το όνομα???'άγνωστες οι βουλές της κατασκευάστριας!!!
λεπτομέρεια το δαντελένιο εσώρουχο!!!
Υ.Σ.περιμένω εντυπώσεις του αποδέκτη!!!


9 σχόλια:

  1. ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΩΤΟΓΕΝΕΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Αφού είπαμε είναι διαφορετική αλλά τέλος πάντων αφού θες και πιπίλα έρχεται μια από αυτές τις μέρες!!!μετά την Κυριακή!!!αύριο σχόλη..Κυριακή παρομοίως.Φιλάκια.

      Διαγραφή
  3. Είναι υπέροχο!!!Πολύ γλυκούλι!!!Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα!!!Καλό υπόλοιπο Κυριακής και μια καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  4. Μεγάλο φατσόνι είναι... και το δαντελένιο βρακάκι, όλα τα λεφτά
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ xris kat είναι περίεργη τύπισσα δε λέω....

      Διαγραφή
  5. ΤΟ ΒΡΑΚΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΗ ΓΛΥΚΑ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρένα μου το δαντελένιο το βρακί έκλεψε την παράσταση γενικώς!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή